Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Grå dress til smal tolvåring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-14, 21:42   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grå dress til smal tolvåring

Vi skal i konfirmasjon om en måned, og tolvåringen trenger dress. Jeg vil helst at den skal være grå, men andre farger kan også være aktuelle. Er det noen som har sett det noe sted? Må være smal i fasongen, størrelse 152-158.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-14, 21:48   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grå dress til smal tolvåring

Sikkert ikke så veldig hjelpsomt, men vi fant fin og ikke altfor svindyr dress til vår smale gutt i fjor på Cubus, av alle steder. Jeg vil tro de snart får inn sånt igjen?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-14, 21:59   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, da skal jeg ta en kikk der. Jeg pleier aldri kjøpe barneklær på Cubus, så jeg hadde neppe kommet på å se der. Ikke altfor svindyr er bra, siden ungen antagelig vokser ut av den nokså kjapt.

Gammel 03-04-14, 00:15   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cubus har 3 for 2 på barneklær akkurat nå. Vet det fordi det er favorittbutikken til ungen min (heldigvis!), så jeg var hangaround der en god stund igår. Dresser og gutteklær tittet jeg ikke på, så kan ikke hjelpe der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 08:37   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Vi fant dress hos Follestad, den het konfirmasjonsdress men var ikke spesielt dyr.

Gammel 03-04-14, 08:47   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Fins det så små konfirmasjonsdresser altså? Ja det kan jo faktisk hende.

Gammel 03-04-14, 08:59   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Ja, guttene våre hadde 146/152 på det tidspunktet. Og så var de smale, ikke bare kortet inn i ben og armer.

Gammel 03-04-14, 09:32   #8
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte noen veldig fine smale på Benetton i fjor. I følge en venninne hadde de fått de inn i år også.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 11:51   #9
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Bor du i Osloområdet?
Junior Barneklær, i alle fall den på Manglerudsenteret er kjent for å ha godt utvalg av penklær til gutter.

Limer inn:
Junior Barneklær finnes på: Manglerud Bydelssenter, Storo Storsenterenter, Sandvika Storsenter, Drøbak City, Triaden Storsenter Lørenskog, Jessheim Storsenter .

Gammel 03-04-14, 13:00   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driver og vurderer dress nr 2 her. Om jeg ikke finner på Lindex slik jeg pleier, så tenker jeg å gå for den.

Gammel 03-04-14, 13:02   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Nei, bor ikke i Osloområdet.

Gammel 03-04-14, 16:08   #12
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Har du Sparkjøp i nærheten? De har en grå dress, litt mot sølv kanskje. Svart dress også.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 16:14   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg driver og vurderer dress nr 2 her. Om jeg ikke finner på Lindex slik jeg pleier, så tenker jeg å gå for den.

Jeg har kjøpt en der tidligere, som var fin, men litt i videste laget. Men det kan jo hende de er litt forskjellige i fasongen.

Gammel 03-04-14, 19:36   #14
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte en kjempefin grå dress til 8. klassingen da han skulle på skoleball for en måneds tid siden. Hans var i str 152, og den satt perfekt på en normal/smal gutteskrott.
Fant den på Imitch, på Stathelle.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/...09822813_n.jpg

https://www.facebook.com/pages/Imitc...51126721582669

Sist redigert av Kaija : 03-04-14 kl 19:43.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 20:32   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Den så fin ut, og Stathelle er et sted vi har mulighet til å handle faktisk.

Gammel 03-04-14, 21:23   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Hvor høy er din gutt som har str 152, Kaija?

Gammel 03-04-14, 21:31   #17
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvor høy er din gutt som har str 152, Kaija?

Han er litt over 150 cm. Veldig fin dress, og de hadde skjorter og slips som passet bra til. -Stolt mor sendte guttungen av gårde på ball.

Tror de har Imitch-butikk på Harebakken, lenger sør ved E-18 også, hvis det er lettere å komme dit.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 12:02   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har kjøpt en der tidligere, som var fin, men litt i videste laget. Men det kan jo hende de er litt forskjellige i fasongen.

Oki, da tror jeg at jeg må stå over den også. Vi må ha smale modeller.

Gammel 04-04-14, 12:06   #19
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så de hadde fått inn noen fine på NameIt butikken nå. Den var veldig fin og mener buksa hadde regulering i livet. Nå kjøpte jeg bare vesten, men de hadde fin bukse og jakke også. Og 152 til gutter på NameIt er ganske romslig, men NameIt buksene passer veldig fint til min smale gutt som er 128 i høyde, men størrelse tilsvarende 116 i livet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 12:10   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ser den på denne nettsiden om du ruller litt ned på siden. Grå dressbukse, grå vest og grå blazer til store gutter og også mini gutter. http://www.miinto.no/shops/b-848-kne...FYTVcgodSXEAWg De har den sikkert også i andre NameIt butikker.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.