|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Grå dress til smal tolvåringVi skal i konfirmasjon om en måned, og tolvåringen trenger dress. Jeg vil helst at den skal være grå, men andre farger kan også være aktuelle. Er det noen som har sett det noe sted? Må være smal i fasongen, størrelse 152-158. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Grå dress til smal tolvåringSikkert ikke så veldig hjelpsomt, men vi fant fin og ikke altfor svindyr dress til vår smale gutt i fjor på Cubus, av alle steder. Jeg vil tro de snart får inn sånt igjen?
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Grå dress til smal tolvåringTakk, da skal jeg ta en kikk der. Jeg pleier aldri kjøpe barneklær på Cubus, så jeg hadde neppe kommet på å se der. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
heimføing
|
Sv: Grå dress til smal tolvåringCubus har 3 for 2 på barneklær akkurat nå. Vet det fordi det er favorittbutikken til ungen min (heldigvis!), så jeg var hangaround der en god stund igår. Dresser og gutteklær tittet jeg ikke på, så kan ikke hjelpe der. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grå dress til smal tolvåringJeg kjøpte noen veldig fine smale på Benetton i fjor. I følge en venninne hadde de fått de inn i år også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grå dress til smal tolvåringBor du i Osloområdet?
|
|
|
|
#12 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Grå dress til smal tolvåringHar du Sparkjøp i nærheten? De har en grå dress, litt mot sølv kanskje. Svart dress også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Grå dress til smal tolvåring |
|
|
|
|
|
#14 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Grå dress til smal tolvåringVi kjøpte en kjempefin grå dress til 8. klassingen da han skulle på skoleball for en måneds tid siden. Hans var i str 152, og den satt perfekt på en normal/smal gutteskrott. Sist redigert av Kaija : 03-04-14 kl 19:43. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Grå dress til smal tolvåring
Han er litt over 150 cm. Veldig fin dress, og de hadde skjorter og slips som passet bra til. -Stolt mor sendte guttungen av gårde på ball. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Sv: Grå dress til smal tolvåring
Oki, da tror jeg at jeg må stå over den også. Vi må ha smale modeller.
|
|
|
#19 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Grå dress til smal tolvåringSå de hadde fått inn noen fine på NameIt butikken nå. Den var veldig fin og mener buksa hadde regulering i livet. Nå kjøpte jeg bare vesten, men de hadde fin bukse og jakke også. Og 152 til gutter på NameIt er ganske romslig, men NameIt buksene passer veldig fint til min smale gutt som er 128 i høyde, men størrelse tilsvarende 116 i livet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Grå dress til smal tolvåringDu ser den på denne nettsiden om du ruller litt ned på siden. Grå dressbukse, grå vest og grå blazer til store gutter og også mini gutter. http://www.miinto.no/shops/b-848-kne...FYTVcgodSXEAWg De har den sikkert også i andre NameIt butikker. |
|
|
|
![]() |
|
|