|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken beltestol har størst (dypest) sete?
Enig. Storebror sitter ennå i beltestol, han er 144 høy. Det er nesten ingen andre jeg ser på samme alder som gjør det enda de er lavere. Kompisen presterte til og med å si at "jeg sluttet med sånt sete da jeg var 6". |
|
|
|
|
|
#23 |
|
I mål
|
Ja, men jeg har inntrykk av at mange blåser i det påbudet. Når det er sagt, var nok kompisen til storebror 135 lang da han var 6. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken beltestol har størst (dypest) sete?Foreløpig er jo pute også godkjent i den vektklassen. Så det må ikke være beltestol.
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken beltestol har størst (dypest) sete?Jeg er temmelig hysterisk på bilsikring, og normalt anbefaler jeg beltestol så lenge som overhodet mulig. Men han er 10 år, så med mindre han er veldig lav for alderen, eller har kort rygg i forhold til resten av kroppen, så tror jeg nok det er kort tid til han blir for lang for beltestolen. Jeg kjenner ikke mange som har hatt barn over 145 cm i beltestol.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken beltestol har størst (dypest) sete?Alle snuppas venninner (9 år) sitter i stol, såvidt jeg vet. Dette er da ikke så uvanlig vel?
|
|
|
|
#27 |
|
Det ordner seg alltid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han vil egentlig ikke nå heller, men det er ikke det det handler om. Må han, så må han. Jeg synes det er bedre at han sitter trygt og godt sikret enn at han skal få sitte på pute bare fordi alle de andre gjør det. Tror nok de fleste kompisene hans sitter på pute eller ingenting, men det bryr jeg meg ikke om. I vår bil må kompisene også sitte i beltestol når de er med. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det ordner seg alltid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, finner jeg ikke en stol som er dyp nok, blir det en pute med beltehorn. Han er for liten til å sitte uten enda. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken beltestol har størst (dypest) sete?Da vi hadde lete-etter-beste-beltestol-for-stort-barn-runden så endte vi opp med Britax KidPlus, forresten.
|
![]() |
|
|