|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalg
For meg er det komboen som blir feil. Kronprinsparet selv preker folkelighet og gjør ofte et offentlig pr-nummer ut av nettopp det, men opptrer langt unna folkelighet, på flere nivåer.
|
|
|
#202 |
|
Mother of Dragons
|
Jepp. Vi kan jo ha den konstitusjonen vi selv vil. Det er absolutt ikke sånn at et amerikansk system med president som har helt vilt mye personlig makt er det eneste alternativet til å avskaffe monarkiet.
|
|
|
#203 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalgLade velge sjøl. No problem |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Gode gamle dager!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Født i samme natt, jah!
|
|
|
|
#209 |
|
Sviiisj!!
|
Nå har jeg nettopp lært at man kan dø av en eller annen gass som utvikler seg i grisebinger, så jeg tror begge egentlig døde av det, og så har historieskriverne pimpa opp dødsårsaken et par hakk.
|
|
|
#211 |
|
maler
|
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalgAh, for rikfolk er like feig og falsk og umoralsk, så svik du meg så svik vel kongen deg.
|
|
|
#212 |
|
flisespikker
|
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalgIkke rikfolk, stormenn.
|
|
|
#213 |
|
maler
|
Næsj vi pugga rikfolk da jeg gikk på barneskolen.
|
|
|
#214 |
|
Travelt opptatt
|
Og hvorfor skal liksom trønderne få makta? Enten så må vi få tilbake alle småkongene, eller så må vi arrangere kamp mellom ladejarlen og mørejarlen.
|
|
|
#215 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalgTrønderne må gjerne ta tronen for min del.
|
|
|
|
#217 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalgDagens Ladejarl er jo Rema-Reitan. Kuttisme for alle! (Aka Mer salt og vann til folket)
|
|
|
#218 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalgHar en kort "mellomlanding" (neida, jeg tar ikke fly |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalgMulig idiotisk spørsmål; men hvem er det som bestemmer at nå er tiden med monarki over? Har jo hørt det presentert som et overskrift- spørsmål utallige ganger, men når og hvem kan si ja, nå legger vi det ned? Og må de da ta seg jobb som vanlige folk?
|
![]() |
|
|