|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg vil bare moderere oldemoruttalelsen min, jeg ble litt revet med av det jeg oppfattet som veldig streng tildekkingspolitikk. Jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe i veien med bukser som går til knærne, og da jeg var i byen nettopp så jeg folk i alle aldre som hadde det. For min egen del er jeg ikke glad i det, fordi det fremhever fotballeggene mine på en uheldig måte, og jeg har ikke tenkt på det som shorts. Det var egentlig bare for å hevde min rett til å vise noen centimeter med lår (så lenge jeg ikke skal besøke katolske kirker osv) at jeg tok litt hardt i. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Nå var du for snill. Knebukser er ikke pent. Ja, om det ikke er bunad. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?
Enig. Himmel og hav, altså.
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Denne tråden trenger bilder.
|
|
|
#66 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Og for menn: Denne er grei:
|
|
|
#67 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Disse mennene kunne godt vist seg sånn på kontoret mitt, mens mine faktiske kontormenn nok er formet for en litt lengre variant. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
De to øverste er ok, men resten: |
|
|
|
|
|
#69 |
|
fri
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Nå kom jeg til å tenke på en samtale jeg hadde med en dame som er noen år eldre enn meg, mener hun nettopp har passert 50. Hun fortalte om hvordan hun som litt oppi tenårene (som jo må ha vært på starten av 80-tallet) alltid gikk toppløs på stranda. Man var jo nesten utskudd om man ikke solte seg toppløs på 80-tallet (jeg følte det hvertfall noen ganger sånn for jeg hadde komplekser for puppene mine da). |
|
|
|
|
|
#71 |
|
fri
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Nei, noen hadde nok litt andre naturlighetsgrenser da også. Men jeg husker faktisk en gang at jeg så en dame som gikk ut av en flott båt i Pollen, på kveldstid i en fancy kjole som faktisk viste hele den ene puppen! Ikke noe dagligdagssyn, men det viser jo at det var andre tider på 80-tallet. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg solte meg toppløs på åttitallet. Man gjorde jo det. Kanskje jeg rett og slett skal begynne med det igjen? |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ferdiglada
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Eg sole meg toppløs på stranda i utlandet. :vill og gal:
|
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg synes det er helt merkelig å si at man ønsker å slippe å forholde seg til mannelår på jobben.... folk må da få gå kledd som de vil. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
fri
|
Det var nok ikke dagligdags med toppløse på gata eller i byen. Og hun jeg snakket med som måtte gå hjem toppløs siden hun hadde mistet/ødelagt surfebrettet sitt hadde nok ikke for vane å gå gatelangs toppløs. Men hun følte seg ikke ille til mote der hun gikk, og det hadde nok ikke kun med at hun kanskje var mer "frigjort" enn gjennomsnittet. Det var nok heller at det var en helt annen mentalitet på 80-tallet enn vi har nå. Akkurat som at det har blitt uvanlig å dusje naken i dusjen i svømmehallen. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Yes, we can!!
|
Tja, du syns vel også at grensa går et sted, helst før naken eller toppløs vil jeg tro?
|
|
|
#78 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
![]() |
Det handler vel kanskje mer om det er flere som reagere/ tenker som HI om denne saken, kontra det at de ikke får lov til å gå sånn. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Hos oss er jo mange uniformert, men brannkonstablene har shorts. Dog går det til knærne, og er ikke usømmelige korte.
|
|
|
#80 |
|
awesom
|
Bikini synes ikke jeg heller er greit, med mindre man har ungene med på stranda eller i bassenget. Men at man ikke skal kunne gå med shorts og en anstendig singlett i barnehagen, det synes jeg er litt merkelig.
|
![]() |
|
|