Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skolesekk til 2-klassing

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-14, 10:39   #21
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skolesekk til 2-klassing

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Litt på sidelinjen, men jeg ser fortsatt ikke den store nytten i de oransje sekkene. I de fylkene som ikke deler ut sekker, skjer det flere ulykker med førsteklassingene i trafikken der? Her i Rogaland får jo ikke førsteklassinger oransje sekk, og det går tilsynelatende greit i både by og bygd.

Tror nytten hadde vært større om de ble brukt i 2.klasse også, for her er det ikke mange som går hjem alene i første. Her er det gode gangveier og undergang der det går flest barn og det er max 40 sone

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-14, 10:43   #22
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja, Ark og Obs har ofte tilbud på Troll sekker. Jeg fant bergans til 149,- hos XXL (på nettet). Det hender bokhandlene har tilbud på Beckmann også.

Takk for tips, da skal vi holde utkikk. Har virkelig ikke peiling på hva som finnes på skolesekkmarkedet nå til dags. Får ta med ungen, og håpe hun ikke angrer når de har startet på skolen og hun får se hva de andre har valgt.

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-14, 10:53   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

Jeg kjøpte bergans til min 2 klassing i fjor, jeg ønsket en sekk uten det lokket på toppen. Jeg tror ikke alle sekker har 2 rom og det ønsket jeg også, jeg er ikke sikker men jeg mener backmann sekkene ikke hadde det

Nei, de har ikke det. Trollsekkene har to rom.

Gammel 19-07-14, 10:54   #24
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

www.reiseeffekter.no har trollsekker også. Forresten så har også Toys R Us og BR Leker også trollsekker.

Fortsatt tilbud hos XXL

http://www.xxl.no/search?text=bergans+xo
Der koster Bergans nå 279,-

Gammel 24-07-14, 11:02   #25
millact

Standard

Medlemstilbud på troll sekker hos BR Leker
http://www.br.no/soekeresultat?q=107...mail_promotion

Gammel 25-07-14, 19:51   #26
millact

Standard

Toys R Us har masse salg på skolesekker nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.