Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et hårtips i varmen for oss med mye krøller

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-14, 22:33   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et hårtips i varmen for oss med mye krøller

Det er ikke aktuelt med rettetang, det orker jeg ikke, men klemmer eller hårnåler er vurdert.

Pr i dag er det skum i håret og løst hår som er greia. På jobb har jeg nesten alltid strikk, om jeg vil eller ei (det bare kommer av seg selv, og har jeg ikke strikk med meg, setter jeg det opp med en penn... uten å tenke over det)

Gammel 03-08-14, 18:09   #22
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde bare festet det på toppen med en hårnål?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-14, 23:14   #23
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Fungerer dette trikset på forholdsvis kort hår også, tro? Jeg må prøve. Er litt lei brusete sommervær.

Gammel 04-08-14, 01:54   #24
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg er så lei brusete og varmt hår i sommervarmen at jeg har rettet det. Da blir det så mye tynnere og enklere å ha med å gjøre

Gammel 04-08-14, 09:55   #25
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Takk for tips!
Jeg kjøpte en shampo og balsam fra Aussie(?) miracle fizz,
den funket veldig bra også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 12:13   #26
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Aussie fungerte fint på mitt hår også.

I Thailand hadde jeg håret oppsatt hver dag. Det var umulig, uansett hva jeg gjorde med det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 12:26   #27
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det aller beste for mitt hår sånn sommermessig, er å feriere inne hos foreldrene mine i Sogn og bade i fjord. Det er salt, men aller mest ferskvann helt innerst i fjorden der vi holder til. Og det vannet ELSKER håret mitt. Korketrekkere for the world.

Tre stk!
Gammel 06-08-14, 22:07   #28
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jammen, da blir det vel FP treff for oss med krøller i Sogn, Daisy? Hos dine foreldre? Hvis du kan arrangere turen etter mal fra Knertens julselskap kan dette blir riktig så hyggelig, lettvint og kostnadsfritt for oss andre.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 22:16   #29
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jammen, da blir det vel FP treff for oss med krøller i Sogn, Daisy? Hos dine foreldre? Hvis du kan arrangere turen etter mal fra Knertens julselskap kan dette blir riktig så hyggelig, lettvint og kostnadsfritt for oss andre.

Jeg skal prøve!

Paradis

Tre stk!
Gammel 06-08-14, 23:58   #30
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Åh! Vakkkert! Bor de der eller er det feriested?

Gammel 07-08-14, 00:02   #31
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Det er litt hips om haps. Akkurat nå er de ikke folkeregistrert der, av skattemessige grunner Det er pappa sitt barnsomshjem.

Tre stk!
Gammel 07-08-14, 00:04   #32
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Men fantastisk å ha tilgang til et slikt sted!

Gammel 07-08-14, 00:10   #33
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg elsker det, mitt hårparadis!

Tre stk!
Gammel 07-08-14, 00:20   #34
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Fantastisk vakkert.
Og med en så fin bonus for håret blir det jo bare enda vakrere.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.