Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et hårtips i varmen for oss med mye krøller

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-14, 11:50   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Et hårtips i varmen for oss med mye krøller

Nå er det ikke så varmt her lenger da, men jeg har alltid problemer i varmen, dvs den fuktige varmen i Florida og Spania og Norge, ikke den typen som er i California, California var fantastisk for håret mitt!
(det som skjer med håret mitt er at det blir en stor frizzball og krøllene samler seg ikke overhodet)

Anyways, jeg var hos frisøren i Spania (45 euro for å helstripe mitt lange hår!!) og hun ga meg følgende tips, som jeg brukte med stor suksess:

Etter dusjing vanlig rutine, så klemmer jeg håret lett ut i håndkle men fremdeles ganske vått. Så tar jeg i mer balsam! Det veier håret litt ned og samler det, og virket helt supert! Jeg droppet alle vanlige krøllekremer og levde kun på balsam. Aldri tenkt på å gjøre det før, har gjort det med hårkur på stranden men det hadde ikke samme effekt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.