Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bukser til aktive smågutter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-14, 13:52   #21
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukser til aktive smågutter

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nova star er jo slitesterke forsåvidt og lindex har faktisk ganske godt utvalg i ulike bredder på buksene. Og så selger de lapper til å stryke på hullete knær på HM. Jeg har ikke noe annet svar enn at man må reparere eller sy på forsterkninger.

Jeg visste ikke at Lindex hadde ulike bredder på klærne, for å være ærlig. Det meste vi har derfra, har kommet via svigermor, og hun ser mer på utseende på klærne enn hvor praktiske de er. Jeg skal ta en liten titt for å se om jeg finner noe med snøring og litt tykkere stoff på knærne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.