|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Veske som står av seg sjølModalu Oxford shopper da?
|
|
|
#64 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Veske som står av seg sjølJeg ser den er anbefalt fra før av, men jeg må bare si det igjen; Neverfull fra Louis Vuitton. Den er rett og slett perfekt, rommer det utroligste, er lett som en fjær og nærmest uslitelig. Jeg bruker den ca 5 av 7 dager i uken, har den med på reiser og den holder seg utrolig godt. Jeg har hatt min i flere år nå, og det er nesten synd at jeg liker den så godt, jeg har nemlig mange andre, egentlig langt flottere, vesker som jeg burde bruke oftere. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Sv: Veske som står av seg sjølMin bayswater står rimelig av seg selv, men er nå utkonkurrert for det meste av LV Neverfull. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Veske som står av seg sjøl
Jeg synes Neverfull er lekker på sin måte, en evig klassiker. Blir den ikke bare finere og finere med årene også, ettehvert som kalveskinnet blir mørkere?
|
|
|
#67 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Veske som står av seg sjølNeverfull er på ønskelista uansett. :snart 40:
|
|
|
|
#68 |
|
www.bomulls.no
|
Håper du får ønsket oppfylt!
|
|
|
#70 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Veske som står av seg sjølMin neste veske skal komme fra Kate Spade NY, http://m.katespade.com/cedar-street-...dbags-view-all
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Veske som står av seg sjølNeverfull er en kjempeveske, ja! Lett, stor (men kan gjøres mindre), myk (men står av seg selv), og god plass til en hel del. Eneste ulempen er om man fyller den for fullt (og har den store versjonen), for da blir den med ett rimelig tung |
|
|
|
|
|
#72 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Ja, ikke sant Kate Spade har mye fint? Fine former og god kvalitet på skinnet, ofte litt småmorsom og feminin design. Ikke så gal pris heller. Får man tak i veskene hennes i Norge nå? |
|
|
|
![]() |
|
|