Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Veske som står av seg sjøl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-14, 08:16   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veske som står av seg sjøl

Eg skal ønske meg ei veske. Den skal vere grå/svart/lys i kalde fargar og den skal kunne stå på et golv uten å falle sammen. Skinn. Eg vil ha plass til det vanlige stæsjet og ipad. Ikkje så stor som en pc. Absolutt makspris er 10k. Gjerne i et merke som er billigare i utlandet. Ikkje nettbestilling. Nokon som har sett noko fint?

Gammel 17-09-14, 08:52   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veske som står av seg sjøl

Mitt stalltips er MK Hamilton, i det mer stive skinnet. Den står av seg selv og rommer mye uten å bli for stor (stor utgave, de har også en mindre utgave). Finnes i alt av farger, men særlig den blå, vanilla eller sorte utgaven med sølv detaljer (evt. gull) er fine synes jeg.

Gammel 17-09-14, 08:52   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 09:31   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Mitt stalltips er MK Hamilton, i det mer stive skinnet. Den står av seg selv og rommer mye uten å bli for stor (stor utgave, de har også en mindre utgave). Finnes i alt av farger, men særlig den blå, vanilla eller sorte utgaven med sølv detaljer (evt. gull) er fine synes jeg.

Eg har berre sett denne i den største, men skal leite litt etter den i hakket under. Eg har Jet Set Tote i Large og den dekke hakket over.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har denne.

Den såg veldig fin ut! Skal sjekke litt størrelsane, på linken ser også den pittelitt stor ut. Denne står heilt av seg sjølv altså?

Gammel 17-09-14, 09:41   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Den såg veldig fin ut! Skal sjekke litt størrelsane, på linken ser også den pittelitt stor ut. Denne står heilt av seg sjølv altså?

Ja, den har knotter under og er hard i bunn. Jeg har en mini lexington, så min er litt mindre. Jeg får ipad oppi, men da får jeg ikke lukket igjen glidelåsen. Mulig jeg hadde greid det om jeg ikke stappet så mye annet oppi. Det har blitt min yndlingsveske! Veldig praktisk, med lommer både med og uten glidelås og gode skulderstropper. Mobilrommet har en trykknapp over seg, om man er redd for å få den stjålet (jeg bruker den riktignok aldri), og man har fastsydd nøkkelbånd slik at man slipper å rote rundt etter nøklene. Jeg bruker den også til å feste lommeboka i om jeg er redd noen skal prøve å knabbe den.

Gammel 17-09-14, 09:56   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Så fin veske, Tallulah.
Finnes den i butikk i Oslo? Jeg synes alle rundt her, både mammaer og 13åringer går rundt med denne bagvesken fra MK så synes den er litt oppbrukt.

Gammel 17-09-14, 10:04   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så fin veske, Tallulah.
Finnes den i butikk i Oslo?

Det vet jeg ikke, jeg kjøpte den i USA.

Gammel 17-09-14, 10:11   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Enig, Tot-en er i større liga igjen. Men veldig stødig da.

Fin veske, Tallulah.

Gammel 17-09-14, 11:18   #9
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har denne:

Stivt skinn, knotter under og står av seg selv.

http://www1.macys.com/shop/product/c...%26slotId%3D20

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 11:23   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Nokon som veit om Bayswater står av seg sjølv?

Gammel 17-09-14, 11:26   #11
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Denne var jo fin,
Den er fra Dooney & Burke som er merket min skinnveske er i. Den står fint på gulvet med knotter under.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 11:26   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DKNY har mange fine vesker synes jeg. De selger de på noen Morris-butikker vet jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 11:26   #13
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bayswater faller sammen.

Gammel 17-09-14, 11:28   #14
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nokon som veit om Bayswater står av seg sjølv?

Det ser ut på bilder som om den har knotter under.

Tre stk!
Gammel 17-09-14, 11:30   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker denne fra DKNY.

Finnes i svart og rød (og sikkert flere farger) og.

Og denne.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 17-09-14 kl 11:58.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 11:33   #16
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Det ser ut på bilder som om den har knotter under.

Den har knotter, men skinnet er mykt(og blir mykere i bruk) og den faller sammen.

Gammel 17-09-14, 11:35   #17
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Ikke netthandel altså? Usatur i sikte? :-)
Jeg har en som ligner denne og den står veldig fint. ( i halvannet år nå)

Tre stk!
Gammel 17-09-14, 11:57   #18
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Bayswater faller sammen.

Ja, de blir mykere og mykere. Men den har knotter, og er rektangulær og flat under.

Og nå leste jeg nest siste svar, beklager.

Gammel 17-09-14, 12:02   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg får neller av netthandel og ei veske må eg ta på, kjenne på og ikkje minst sjå bli pakka inn i dustbag, silkepapir og boksen sin.

Den øverste DKNY-veska var noko av det vakraste eg har sett på lenge. Kor selge dei det skal tru? Skal til Roma om 3 veker til dømes.

Gammel 17-09-14, 12:02   #20
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Takk for svar om Bayswater, då utgår den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.