|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier? | |||
| Har ikke vesker |
|
6 | 2,01% |
| 300 |
|
47 | 15,77% |
| 600 |
|
49 | 16,44% |
| 1000 |
|
40 | 13,42% |
| 1500 |
|
45 | 15,10% |
| 2000 |
|
51 | 17,11% |
| 4000 |
|
30 | 10,07% |
| 6000 |
|
6 | 2,01% |
| 8000 |
|
12 | 4,03% |
| 10000 |
|
7 | 2,35% |
| 12000 |
|
2 | 0,67% |
| 15000 |
|
1 | 0,34% |
| 20000 |
|
1 | 0,34% |
| 25000 |
|
0 | 0% |
| Mer en 25000 |
|
1 | 0,34% |
| Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har ikke mange vesker, jeg bruker ikke alltid veske. Det meste jeg har betalt for en veske er 300 kroner. Jeg bruker mest morsomme eller kule vesker. Fine vesker får jeg ikke helt dreisen på.
|
|
|
#122 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Aner ikke, men sikkert ikke mer enn 300. I tillegg har jeg noen hjemmelagde. Har mange vesker, men ingen dyre.
|
|
|
#123 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?
I går kveld på bane 5 kom det på to damer på Holmen med samme MJ veske som jeg og en annen dame hadde. Vi var alle på samme alder og samme "stil". Det er nesten like tragikomisk som alle fjortisene med MK-tote veska.
|
|
|
#124 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har ingen vesker som koster over 500 kr, jeg er litt der at jeg synes det er litt harry å dingle rundt med sånne statussymboler som merkevesker faktisk er. Når det er sagt; hvis alternativet til den dyre veska er 20 HM- vesker, er det bedre med en dyr. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Stemte på 300 men det er egentlig ikke sant for den dyreste jeg har kostet under dette.
|
|
|
#126 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg er vokst opp i en veskebutikk og bestefaren min drev en veskefabrikk (som riktignok la ned da jeg var relativt liten). På den tiden fantes det ikke noe SFO som jeg var på fabrikken eller i butikken hver ettermiddag. Ikke overraskende er jeg litt mer enn normalt opptatt av vesker.
|
|
|
|
#127 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste vesken jeg har er den jeg kjøpte for å bruke som stelleveske, og deretter vanlig veske.
|
|
|
#128 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Min dyreste håndveske betalte jeg vel nøyaktig 300 kr for, en brukt Desigual. Jeg har forsåvidt en Fjellräven jobbveske også, men den er istedet for en sekk. Den kostet 699 og jeg syntes den var skrekkelig dyr.
|
|
|
#130 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Kjøpte en Shamuveske til 300 kr her inne. Har brukt den hver dag i mange år. Twitter-veska, blå fugl. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste "veska" jeg har kjøpt var stelleveska til 1000. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Yes, we can!!
|
Gitt at de fleste nok må ha et begrenset veskebudsjett så vil det nok for de fleste være slik at dyre vesker = få vesker. Og det er jo antallet som er utfordringen for kloden, ikke prisen.
|
|
|
#134 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Veska jeg bruker nå har jeg fått, her inne faktisk. En Marimekko veske i stoff. Lik den jeg hadde fra før, men som var rimelig sliten. Husker ikke hva jeg betalte for min, men maks 500,-
|
|
|
|
#135 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Nå kommer jeg forresten på at jeg fikk en sånn travel wallet i mye farger fra Desigual for en tid tilbake, den kostet sikker litt, uten at jeg har en anelse om hvor mye.
|
|
|
#136 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste veska jeg har er Mulberry Bayswater. Jeg fikk den til jul for en del år tilbake av Synnemormannen og vet ikke prisen, men den kostet i alle fall over 8000 den gangen. I tillegg har jeg to andre Mulberry vesker som er noe rimeligere, en dagligveske som jeg betalte ca 4500 for kjøpt for ca 5 år siden og en til ca 6500 som jeg kjøpte for et par år siden. Alle disse veskene er mye brukt. Jeg har også en LV weekendbag til bortimot 8000 og noen små Marc Jacobs vesker som jeg bruker til pent.
For all del, ikke spør om det, nei!!!!!!
|
|
|
#137 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?2000,- og det er hverdagsveska/bagen. Sort, nydelig skinn og uten logoer.
|
|
|
|
#138 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Har aldri kjøpt noen veske, har to som jeg har fått til bursdager. Tipper begge ligger godt under 300 kr.
|
|
|
|
#139 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Re: Hva er den dyreste veska du eier?En Bayswater er drømmeveska, men jeg har ikke tatt meg råd til den, og den må nok vente noen år til. Jeg finner ikke noe annet som er like fint.
|
|
|
#140 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg stemte for 1500 kr, tror den kostet 1300 kr og noe. En sort skinnveske jeg kjøpte på Kvadrat i Stavanger for noen år siden da den forrige vesken tok kvelden (utslitt, brukt i mange, mange år). Husker jeg synes det var innmari dyrt, men jeg trengte en veske.
|
![]() |
|
|