|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier? | |||
| Har ikke vesker |
|
6 | 2,01% |
| 300 |
|
47 | 15,77% |
| 600 |
|
49 | 16,44% |
| 1000 |
|
40 | 13,42% |
| 1500 |
|
45 | 15,10% |
| 2000 |
|
51 | 17,11% |
| 4000 |
|
30 | 10,07% |
| 6000 |
|
6 | 2,01% |
| 8000 |
|
12 | 4,03% |
| 10000 |
|
7 | 2,35% |
| 12000 |
|
2 | 0,67% |
| 15000 |
|
1 | 0,34% |
| 20000 |
|
1 | 0,34% |
| 25000 |
|
0 | 0% |
| Mer en 25000 |
|
1 | 0,34% |
| Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste veska jeg eier er en LV Neverfull GM, men den var en spleisegave fra hele familien til 30-årsdagen min. Den ble i tillegg kjøpt i Paris så regner med at den kostet rundt 4000, men er langt fra sikker. Jeg hadde aldri ønsket meg en så dyr veske, men ble veldig glad for den, og den er fortsatt i daglig bruk snart 2 år etter. Jeg er riktignok glad i vesker, og det er flere jeg har lyst på, men jeg kjøper sjelden vesker fordi jeg bruker de jeg har lenge (i årevis). Derfor var det ekstra kjekt med en litt finere veske i skinn, for den har helt klart holdt seg bedre enn de andre jeg har (har vel brukt maks 400,- på veske selv). |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste er vel stellevesken fra Storksak, den kostet 2000,-. Vanligvis kjøper jeg vesker til rundt 600,- og er fornøyd med det.
|
|
|
#103 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har et par-tre i litt høyere prisklasse, hvorav den ene (Bayswater) er kjøpt brukt og de to andre er kjøpt på outlet i USA. Jeg har hatt litt veskedilla, men nå prøver jeg å nedskalerede på flere ting. Jeg trenger virkelig ikke mer greier.
|
|
|
#104 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?1500 og har fått den.
|
|
|
#105 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?
Jeg tror nok foreldrene våre måtte jobbe ganske mange flere timer for å finansiere Milletjakjer og Isbasko en det vår generasjon må for å betale ei MK veske. Dette er ikke noe nytt fenomen, bare at nå handler det om vesker.
|
|
|
#106 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Det har alltid vært motepress blant unge, husker selv jeg maste om Millet og annet, men det er ikke noe mer greit nå i 2015 enn i 1985.
|
|
|
#107 |
|
anglofil
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Kostet ikke disse jakkene et par tusen kroner i 1985? Og ei Levis 501 sju-åtte hundre? Herlighet slik jeg maste.
|
|
|
#108 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Kjøpte en nå etter jul. En Modalu Pippa, type Croc. Den kom vel på 2400 ca. etter fratrukket rabattkode. Brukte da 2000 av julegavepenger på den. Bruker den hver dag, og synes selv den er såå stilig. Sist redigert av Dronningen : 04-02-15 kl 12:29. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg gjorde DKNY en urett, det var en Calvin Klein-veske. Og ikke var den avskallet heller, det er bare festet til skulderstroppen som er røket.
|
|
|
#110 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har en Bayswater som jeg fikk i 30-års gave. Den kostet vel 8000 den gangen(straks fire år siden), men er visst dyrere nå. Jeg har en matchende lommebok til herligheten også, som jeg ikke aner hva koster. I tillegg har jeg en liten Marc by Marc Jacobs crossbody som koster rett under 3000,-
|
|
|
#111 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg driter egentlig i om det er et nytt fenomen, eller om veskene er lette å få solgt brukt. Forbruksmønsteret i vesten må endres, drastisk, og det hadde ikke gjort noe om folk begynte å tenke litt etikk oppi det hele, ikke bare økonomi.
|
|
|
#112 |
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste veska koster vel rundt 5500, men da hadde jeg ønsket meg penger nettopp til veske både til bursdag og jul. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste veska jeg har kostet rett under 2000, egentlig en sånn manneveske med plass til PC, skrivesaker, mat, vannflaske osv. Kjempefin og praktisk med smålommer og alt jeg så etter i en veske. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Synes at det å kjøpe vesker til over 2000 kroner er fullstendig galskap. De veskene jeg bruker mest er et par skinnvesker kjøpt brukt til 20 kroner. Kunne betalt mer altså for en god stor veske som jeg skulle brukt i jobb og romme pc og slikt. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Tror ikke jeg hører til I veske mafia akkurat
|
|
|
|
#116 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste kosta meg 2200,-. Men da gikk jeg mange runder med meg selv fordi jeg syns det var mye penger for en veske... Reiste til Oslo for å kjøpe den, men klarte ikke dra kortet på summen. Angra meg og endte med at svigerinna mi kjøpte den for meg og jeg satt over penger til henne. : flau: Til mitt forsvar så bor vi langt unna Oslo, altså.
|
|
|
#117 |
|
anglofil
Jeg vet ikke om du mener MJ eller MK-veskene som stive i skinnet? Jeg er enig i at MK veskene er stive i skinnet, men de er jo overhode ikke samme type skinn som på Wang eller Miu Miu og de er jo ikke i nærheten i pris. Det er også stor forskjell på skinnet på Marc Jacobs vesker og Miu Miu men så er prisen også det dobbelte på sistnevnte. Jeg synes man godt merker forskjellen på veskene fra 2000 og oppover også, både i holdbarhet og kvaliteten på skinnet.
|
|
|
#118 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den kostet 1800 og jeg kommer aldri før eller siden til å kjøpe en like dyr veske!
|
|
|
#119 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Du har helt rett, jeg mener MK. Marc Jacobs er jeg heller ikke spesielt fan av, men de er definitivt myke.
|
|
|
#120 |
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg synes det er ganske stor forskjell på at jeg velger å kjøpe meg en dyr veske for bursdagspenger i en alder av 42 år, og smårips som flyr rundt med dobbelt så dyre vesker som det jeg bruker. |
|
|
|
![]() |
|
|