|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier? | |||
| Har ikke vesker |
|
6 | 2,01% |
| 300 |
|
47 | 15,77% |
| 600 |
|
49 | 16,44% |
| 1000 |
|
40 | 13,42% |
| 1500 |
|
45 | 15,10% |
| 2000 |
|
51 | 17,11% |
| 4000 |
|
30 | 10,07% |
| 6000 |
|
6 | 2,01% |
| 8000 |
|
12 | 4,03% |
| 10000 |
|
7 | 2,35% |
| 12000 |
|
2 | 0,67% |
| 15000 |
|
1 | 0,34% |
| 20000 |
|
1 | 0,34% |
| 25000 |
|
0 | 0% |
| Mer en 25000 |
|
1 | 0,34% |
| Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?
Det er veldig stor forskjell på DKNY-vesken til tusenlappen (tror jeg) og denne fra Wang, altså. Ikke minst i skulderremmen og festet. Det kan godt hende det stemmer at kvaliteten fra 1000 til 2000 gjør et kjempehopp og så endres det ikke deretter, men jeg synes det høres litt rart ut.
|
|
|
#82 |
|
Glamorøs
|
Det kommer jo selvsagt an på merkene også. Jeg vil tro at DKNY lager ting av dårligere kvalitet til en dyrere penge, enn f.eks. en ikke like veletablert designer i samme prisklasse. Det er jo ikke slik at absolutt alle vesker til 2000 kroner er av nøyaktig samme kvalitet (ei heller vesker i andre prisklasser). Men selvsagt har man aspektet at jo dyrere veska er, dess færre er det som kjøper den, og man kan ikke legge på like mye "for merket" og man får dermed mer igjen for pengene (inntil en viss grad). Når jeg skrev "et par tusenlapper" mente jeg det vel heller ikke som nøyaktig utregnet heller da.
|
|
|
#83 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Kaller du meg gammel OG kverulerende?
|
|
|
#84 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Lettkrenket tror jeg aldri at jeg har tenkt om deg, nei.
|
|
|
#85 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#87 |
|
Glamorøs
|
Jeg har nettopp kjøpt meg en knallgrønnturkis veske uten avskalling og røket skulderrem, ellers takk.
|
|
|
#90 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Mangler alternativet Aner ikke.
|
|
|
#91 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har en klassisk Bohemia i lær til rundt 1000,-. det er min aller dyreste veske noen sinne.
|
|
|
#92 |
|
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har kanskje betalt fem hundre en gang? Tror jeg? |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Ja, den må være uten logo. Vesker med logo er ikke min stil.
|
|
|
#94 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har en veldig dyr veske som jeg fikk til 40-årsdagen min. Ca 5000,- Jeg har en litt mindre dyr veske, men likevel dyr som jeg fikk til jul. Ca 2500,- Og så har jeg en veske som jeg kjøpte selv for et par år siden som den gang var det dyreste jeg hadde kjøpt til 1200 danske kroner. Før disse har jeg hatt vesker fra kjedebutikkene til et par hundrelapper, max.
|
|
|
#95 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Skrev 1500, men vet ikke sikkert - jeg kjøper aldri dyre vesker, men har fått til jul en gang eller to. Men traust merke, derfor anslaget. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Off the map.
|
Ja, sånn tenker jeg også. Med 11-årig jente tenker jeg på gru at den dagen snart kommer. Hun er jo opptatt av "merker", men i år var det mest populære jakkemerket parkasen fra Cubus, så da kan en leve med det. Det skjer ikke under noen omstendighet at det vanker jakker og vesker til flerfoldige tusenlapper. Det er ikke derfor jeg står opp og går på jobb om morgenen for å si det forsiktig.
|
|
|
#97 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg kommer ikke til å kjøpe så dyre vesker til barna mine, men eier en ganske dyr veske selv. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste vesken jeg har er en weekendbag fra Dixie som jeg fikk i bursdagsgave av mannen for snart seks år siden. Den kostet rundt 2000.
|
|
|
|
#100 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Nå har jeg små jenter og skal ikke si for bastant hvordan vi løser pengeforbruket hos oss.
|
|
![]() |
|
|