|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvitteringDet er 2bilder av vesken på Finn. Det ene er nok fra veskemerkets nettside. Det andre bildet er nærbilde av foret eller noe...
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvitteringHadde ikke kjøpt, nei. Skulle jeg kjøpt en såpass dyr veske hadde jeg ville kjøpt den ny.
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvitteringJeg hadde ikke kjøpt uten kvittering. Jeg har fake vesker og lommebøker med dustbager og esker til, med produsentenes emblem/navn på. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvitteringJeg har ingen problemer overhode med å kjøpe veske på finn uten kvittering, og gjorde det senest for et par mnd siden. Jeg roter ofte bort kvitteringer selv, har ingen problemer med det men så ser jeg lett om det er en fake veske eller ikke. Jeg ser også an annonsen før jeg engang spør om salg.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 27-02-15 kl 21:12. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvitteringJeg har en ekte mulberry kjøpt i London, jeg har dustbag og et sånt kort/sertifikat som fulgte med som sier at det er en ekte mulberry og jeg har til og med ytterposen til vesken (lekker sort papp med satengbånd, og side vi kjøpte en før jul, var det dombjeller på posen (
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tja...
Sv: Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvitteringTusen takk, Lisa. Sender finnnr. Til deg på prikk straks.
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvitteringBle det kjøp?
|
|
|
#28 |
|
Tja...
Sv: Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvitteringNei, jeg har ikke avtalt noe mer med å se vesken heller. Hun skulle lete etter kvittering/bankutskrift. Får tenke litt.
|
|
![]() |
|
|