Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvittering

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-15, 18:44   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe brukt merkeveske på Finn, muligens uten kvittering

Det er 2bilder av vesken på Finn. Det ene er nok fra veskemerkets nettside. Det andre bildet er nærbilde av foret eller noe...
Hun skriver at mannen, gave fra han(!) mulig kan finne kontoutskrift.

Når alle dere synes det er så viktig med kvittering, hvorfor har hun ikke ordnet dette i forkant når hun vil selge vesken da, tro.
Eller er det bare jeg som er lettlurt og den eneste som har svart på annonsen..

Gammel 27-02-15, 19:33   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde ikke kjøpt, nei. Skulle jeg kjøpt en såpass dyr veske hadde jeg ville kjøpt den ny.

Gammel 27-02-15, 20:31   #23
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Jeg hadde ikke kjøpt uten kvittering. Jeg har fake vesker og lommebøker med dustbager og esker til, med produsentenes emblem/navn på.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 20:52   #24
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ingen problemer overhode med å kjøpe veske på finn uten kvittering, og gjorde det senest for et par mnd siden. Jeg roter ofte bort kvitteringer selv, har ingen problemer med det men så ser jeg lett om det er en fake veske eller ikke. Jeg ser også an annonsen før jeg engang spør om salg.

Kan du forresten sende annonsen på prikk eller PM? Jeg ble bare så nysgjerrig ....

Det er helt unødvendig å kjøpe nye vesker nå som det ligger så mange så-godt-som nye ute på finn. Det er mange nye vesker i omløp for å si det forsiktig og de selges ofte i nesten ny tilstand.

Sist redigert av Lisa : 27-02-15 kl 21:12.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 21:02   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en ekte mulberry kjøpt i London, jeg har dustbag og et sånt kort/sertifikat som fulgte med som sier at det er en ekte mulberry og jeg har til og med ytterposen til vesken (lekker sort papp med satengbånd, og side vi kjøpte en før jul, var det dombjeller på posen (). Men kvitteringen har vi ikke.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 21:10   #26
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk, Lisa. Sender finnnr. Til deg på prikk straks.

Gammel 28-02-15, 15:35   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ble det kjøp?

Gammel 28-02-15, 17:20   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Nei, jeg har ikke avtalt noe mer med å se vesken heller. Hun skulle lete etter kvittering/bankutskrift. Får tenke litt.

Takk for at du sjekket, Lisa.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.