|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeans-/buksehjelp?
Det finnes jo lange topper man kan skjule rumpa med
|
|
|
#42 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeans-/buksehjelp?Fint du prøvde, LilleT! Det er derfor man går i en butikk som kan hjelpe: "neeei, den der fikk du litt hengerumpe i, prøv heller denne".
|
|
|
#44 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeans-/buksehjelp?Jeg syns jo det er fint hvis en kan oppfatte butikkselgerne som ærlige på den måten at de ikke bare sier at alt sitter fantastisk uansett, men de trenger ikke gå så langt som til å si ordet hengeræv altså. Selv om de måtte tenke det. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Sviiisj!!
|
Ja, sånn omtrent. Men det var ment som "denne buksa er altfor stor for deg"*.
|
|
|
#46 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Jeans-/buksehjelp?Alice fra Kapp Ahl -finnes også i kort modell. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Fortynnet
|
Oversharing fra butikkselgere er grusomt. Fortsatt ikke kommet meg helt etter den gangen jeg skulle kjøpe dundyne, og damen begynte å snakke om at hun sov naken og at hun svettet under brystene med den og den dyna. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
|
|
|
#52 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeans/buksehjelp?
Jeg har tre av disse, en svart, en brun og en jeans. Den som egentlig er for liten er den som passer best etter en times bruk. Pga strech utvider den seg. På meg siger de veldig da. Men jeg har ikke noen hofter å henge bukser på.
|
|
|
#55 |
|
--
|
Hvis det er Mac du lurte på, har jeg prøvd de på den butikken med dameklær på MP som ligger mellom helsekosten og dyrebutikken sånn ca. Husker ikke hva den heter. Men det er en stund siden. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Jeg har heller ikke hofter å henge disse buksene på, og har gått og heist de opp dagen lang. Nå har jeg kjøpt meg et enkelt og nøytralt svart belte, og det funker faktisk veldig godt, selv om hempene først virket litt teit plassert. Buksa holder seg på plass, og det ser ikke så ille ut med belte på heller.
|
|
|
#57 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Så bra!
|
|
|
#58 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Er den veldig lav på livet, Filifjonka? Jeg synes den ser veldig fin ut på bildet, men vil jo helst ikke at magen skal henge over linninga, liksom ...
|
![]() |
|
|