Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans-/buksehjelp?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-15, 07:58   #21
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Floyd har flere modeller i supergod stretch! Verdt å prøve.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 10:47   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle til å tipse om buksene fra Floyd. De er hvertfall veldig romslige i størrelsen og de har en modell med ekstra stretch i leggen.

Gammel 13-03-15, 11:26   #23
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jade Skinny Jean fra Oasis.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 17:11   #24
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Er det noen kjede som fører Diesel?

Carlings har Diesel. Grupee-modellen har jeg bare sett en sjelden gang på Carlings, ellers bare på Dieselbutikken.

Gammel 13-03-15, 18:27   #25
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-/buksehjelp?

Eg har akkurat bestild to bukser av Junarose-kolleksjonen som Zalando har fått inn. Dei reklamerer med at det skal gå an å få moteriktige plagg for formfulle kvinner og dei har ulike jeansmodeller i str. 42- 54.

Eg har ikkje fått pakken endå, så eg veit jo ikkje korleis dei faktisk er, men eg venter spent på pakke i posten.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 18:35   #26
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Mac Dream og Mac Dream skinny. Plass til mage/rumpe/lår og legger. Superstrechy, med strech som holder. Finnes stort sett på type "damebutikker" her i byen. Noen Vicbutikker har dem også.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 18:38   #27
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det gjeld stretch-bukser fekk eg eit tips for nokre år sidan av ei som jobba på Zizzi om å ikkje bruke skyllemiddel på stretch-bukser, fordi elastanen blir øydelagt av det. Og etter at eg slutta å bruke skyllemiddel har buksene mine vart mykje lenger.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 19:07   #28
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Når det gjeld stretch-bukser fekk eg eit tips for nokre år sidan av ei som jobba på Zizzi om å ikkje bruke skyllemiddel på stretch-bukser, fordi elastanen blir øydelagt av det. Og etter at eg slutta å bruke skyllemiddel har buksene mine vart mykje lenger.

Det stemmer, heller ikke mer enn 30 grader og ikke tørketronmel. Står skrevet i buksa om dette :-)

Gammel 13-03-15, 20:02   #29
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Floyd har flere modeller i supergod stretch! Verdt å prøve.

Psst! Det forslaget kom jeg med over her

Gammel 13-03-15, 20:05   #30
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Psst! Det forslaget kom jeg med over her

Jadajada, jeg bare bekreftet det du sa jeg

Gammel 13-03-15, 20:27   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg har akkurat bestild to bukser av Junarose-kolleksjonen som Zalando har fått inn. Dei reklamerer med at det skal gå an å få moteriktige plagg for formfulle kvinner og dei har ulike jeansmodeller i str. 42- 54.

Eg har ikkje fått pakken endå, så eg veit jo ikkje korleis dei faktisk er, men eg venter spent på pakke i posten.

Det blir nok for stort for meg, men takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Mac Dream og Mac Dream skinny. Plass til mage/rumpe/lår og legger. Superstrechy, med strech som holder. Finnes stort sett på type "damebutikker" her i byen. Noen Vicbutikker har dem også.

Jeg har sett at flere har reklamert for dem her inne. Synes mange av modellene ser litt for "damete" ut på bildene, så jeg har ikke turt å kjøpe på nett, men skal prøve om jeg finner dem i en butikk.

Gammel 13-03-15, 20:29   #32
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på B-young i dag. Fant disse Floyd-buksene. Prøvde både i jeansstoff og en veldig fin lys grå. Helt sant at det var veldig mye stretch i dem. Jeg hadde ikke det minste problem med å få dem utenpå leggene mine. Dessverre fikk jeg veldig "hengete" rumpe i dem, og det vil jeg jo ikke ha. Men jeg kan anbefale andre å prøve dem også. De virket veldig behagelig på.

Gammel 13-03-15, 20:32   #33
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jade Skinny Jean fra Oasis.

Takk for tips! Hvordan er de i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Kiwi, her.

Carlings har Diesel. Grupee-modellen har jeg bare sett en sjelden gang på Carlings, ellers bare på Dieselbutikken.

Takk for hjelpen!

Gammel 13-03-15, 20:53   #34
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Jeg var på B-young i dag. Fant disse Floyd-buksene. Prøvde både i jeansstoff og en veldig fin lys grå. Helt sant at det var veldig mye stretch i dem. Jeg hadde ikke det minste problem med å få dem utenpå leggene mine. Dessverre fikk jeg veldig "hengete" rumpe i dem, og det vil jeg jo ikke ha. Men jeg kan anbefale andre å prøve dem også. De virket veldig behagelig på.

Lommene bak er litt rare på de buksene ja, eller rart plassert. Ser det at rumpa virker litt "ned" på meg også, men det får så være Elsker disse buksene!

Gammel 13-03-15, 21:09   #35
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Har du prøvd Diesel, LilleT? Jeg liker godt de som heter Grupee og Skinzee. Jeg har også litt leggmuskler.

Synes begge de buksene ser fine ut på bildene. Hva vil du si er forskjellen på dem?

Gammel 13-03-15, 21:16   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Dette var den grå Floydbuksa jeg prøvde. Den var veldig fin alle andre steder enn over baken.

Gammel 13-03-15, 21:30   #37
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes begge de buksene ser fine ut på bildene. Hva vil du si er forskjellen på dem?

Grupee er lavere i livet, og ikke fullt så tight i bena. Skinzee er veldig tettsittende, men har god stretch.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 21:34   #38
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Grupee er lavere i livet, og ikke fullt så tight i bena. Skinzee er veldig tettsittende, men har god stretch.

Ok. Takk!

Gammel 13-03-15, 22:14   #39
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett at flere har reklamert for dem her inne. Synes mange av modellene ser litt for "damete" ut på bildene, så jeg har ikke turt å kjøpe på nett, men skal prøve om jeg finner dem i en butikk.

Jeg handler aldri bukser på nett, de må prøves ja.

Damete? Tja, jeg er 41 år og ikke spesielt damete av meg, dvs. jeg er feminin, men har fått mye skryt for rumpa mi i de buksene, selv av 20 åringer (jenter).

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 22:19   #40
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Jeg handler aldri bukser på nett, de må prøves ja.

Damete? Tja, jeg er 41 år og ikke spesielt damete av meg, dvs. jeg er feminin, men har fått mye skryt for rumpa mi i de buksene, selv av 20 åringer (jenter).

Jeg får prøve å finne ut hvem som fører dem her i distriktet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.