Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårdress med høy slitestyrke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-15, 19:48   #21
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Vårdress med høy slitestyrke?

Minsten min er også svært aktiv, og han sliter veldig på dressene sine. Har brukt både Reima og PoP, og syns de kommer likt ut. Han har akkurat fått ny dress fra Reima. Innstramming i livet, og sitter veldig fint på smale barn.

Denner det:

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 19:59   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Samme strørrelse på Minsten her som din. Vi bruker ReimaTec, både dress og todelt. Når han blir større så blir det ReimaTec+. De er ekstra forsterket i stoffet, slik at de tåler å bli brukt skikkelig godt. Veldig god erfaring med det til de to eldste. Men enn så lenge så har jeg ikke følt det store behovet til Minsten. Det har holdt med vanlig ReimaTec. Veldig god passform.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 22:35   #23
Geitrams

Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har aldri sett vårdress i Reimatec+, hvor finner man det? Minsten min hadde Reimatec+ vinterdress nå i vinter, og den holdt kjempegodt.

Gammel 19-03-15, 22:45   #24
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg har aldri sett vårdress i Reimatec+, hvor finner man det? Minsten min hadde Reimatec+ vinterdress nå i vinter, og den holdt kjempegodt.

Tror reima tec + kun finnes som vinterdress samt bukse, men sistnevnte er ikke lett å få tak i.

Gammel 19-03-15, 22:54   #25
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var innom Jobb og Fritid i går, og de sa at ReimaTec+ har gått ut til fordel for vanlig ReimaTec, men det kan tenkes at hun mente at det kun finnes i vinterdresser.

Jeg kjenner at jeg er litt sugen på å prøve Molo, men da må jeg bestille på nett, for den lokale forhandleren som pleide å ha dem, har sluttet med yttertøy. Så da er dilemmaet: 98 eller 104? Han bruker ellers 92 og litt 98, og er som sagt temmelig spebygd.

Gammel 19-03-15, 23:31   #26
Geitrams

Standard

Jeg har aldri sett Reimatec+ som noe annet enn vinterdresser og syns ikke de virker helt oppdatert på Jobb&Fritid. De selger enda vinterdresser der fra 2006-kolleksjonen til fullpris.
Molo sine dresser er kjempefine da, prøvde en til eldstemann en gang, mener de var store i størrelsen. Men det er noen år siden, så de kan jo ha forandret på de.

Gammel 19-03-15, 23:38   #27
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg var innom Jobb og Fritid i går, og de sa at ReimaTec+ har gått ut til fordel for vanlig ReimaTec, men det kan tenkes at hun mente at det kun finnes i vinterdresser.

Jeg kjenner at jeg er litt sugen på å prøve Molo, men da må jeg bestille på nett, for den lokale forhandleren som pleide å ha dem, har sluttet med yttertøy. Så da er dilemmaet: 98 eller 104? Han bruker ellers 92 og litt 98, og er som sagt temmelig spebygd.

Vi hadde molo for ett par år side, den var liten i størrelsen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 12:57   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg mener vel også at ReimaTec+ kun kommer i bukse på vår-/høstsortimentet.

Reimashop har ihvertfall denne buksen i +, men uten seler så er det knotete til de minste. Det synes ihvertfall jeg Men send dem en mail eventuelt, hvis du ønsker en + bukse.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.