|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vårdress med høy slitestyrke?Villemann trenger ny vårdress, og hittil har vi egentlig bare kjøpt dresser fra enten Reima eller PoP. Den forrige vårdressen han hadde, var en arvet ReimaTec fra søsteren, men den er sannsynligvis for kort nå. Han er en over gjennomsnittet aktiv kar som sliter klærne sine, så slitestyrke er viktig. I tillegg er han forholdsvis tynn/spinkelt bygget, så dressen bør ha innstrammingsmuligheter og ikke være for romslig.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Yngste sliter også hardt på klærne. Hans siste nå var en reflex, brukt i flere år, men kun vannsøyle 50000.
05 og 08 Sist redigert av millact : 14-03-15 kl 12:34. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pandemonium
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Reima er jeg skeptisk til fordi selv frøkna, som da var en forsiktig krabat (det har endret seg, gitt!) klarte å slite hull i stoffet på en ReimaTec-dress da hun var tre år. Villemann sliter klær så det ryker, så derfor har vi kjøpt PoP, som har taklet det meste, men jeg synes ikke årets vårdresser er så veldig fine.
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?
Du kan kjøpe dem herfra: http://lillemartine.no/category.html/ticket-to-heaven |
|
|
|
|
|
#9 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Slitestyrkemessig er jeg fornøyd med Stormberg sine, men de har nok ikke så høy vannsøyle.
|
|
|
#12 |
|
Pandemonium
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Hmm, Ticket høres for vid ut for ham, rett og slett, siden han er lang og smal. Isbjørn er foreløpig uaktuelt fordi han vokser i et rasende tempo for tiden, så dressen vil neppe holde mer enn én sesong, og da blir Isbjørn for dyrt.
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?
Det tror jeg ikke. Den er ikke designet for å være tettsittende. Min åtteåring er lang og veldig, veldig tynn, og dette er den dressen som sitter absolutt best på henne, nettopp fordi den er designet for å ikke holdes oppe av en strikk i livet. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Jeg ville prøvd ticket på ham i alle fall. Da ser du jo fort om den passer eller ikke. Ja, den er vid, men det gjør jo ikke noe.
|
|
|
#16 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Ticket!!! Jeg har brukt den på Storesøster fram til nå (7 år og vil ha todelt nå). Hun er lang og superslank og dressen er bare HELT fantastisk. Jeg har prøvd ut andre merker også, men ingenting kan måle seg mot Ticket. Den er stor i størrelsen, men gjør ikke noe å kjøpe den bittelitt stor så den varer i to (om ikke mer) sesonger.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Oj. Jeg har en unge som ikke kan kalles tynn og Ticket ble alt for vidt for ham. Han likte den ikke.
|
|
|
|
#18 |
|
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Troll har jo slitesterke dresser. Da har du dress året rundt, ikke så dumt det heller. Vet at Ludostore har hatt dem på tilbud. De er forsterket med cordura på knærne og i baken og holder tett i all slags vær.
|
|
|
#19 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Molo!! Lillebror er en aktiv type, og han har ikke greid å slite den ut. Og passformen er helt super.
|
|
|
#20 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Vi har disse til tvillingene http://www.stormberg.com/no/barn-1-7...ess.html#18777 og er veldig fornøyde med dem. Takler både vann og er slitesterke.
|
![]() |
|
|