|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Stokke newbornsett, er det verdt det?Ser at det har dukket opp nye produkter siden sist vi hadde baby. Er det verdt å anskaffe dette? Ulempen slik jeg ser det er at vi da også må kjøpe tripptrapp nå (istedenfor å la lillebror ønske seg til jul fra besteforeldre), samt at vi har et trangt kjøkken. Blir mye med 1 tripptrapp til før vi må, og bordløsningen burde vært endret. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?JA! Det er verdt det. Jeg har et du kan låne, om dere skaffer Tripp Trapp.
|
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Ja, det setet er faktisk gull verdt! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Syntes det var gull jeg også. Minste satt/lå der fra hun var nyfødt og kunne følge med på hva vi gjorde istedet for å være i gulvhøyde og ikke se noe. Vi hadde tripptrapp fra før, og solgte setet på finn.no når hun ble stor nok til å sitte selv.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Til og med jeg som ikke har brukt det, eller skal ha flere barn vil si at dette må være gull verdt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Jeg har akkurat konkludert med at lille må ha sin egen tripptrapp. De to eldste trenger sine enda. Vi spiser ved spisebordet, og det er for høyt. (Nå er vi på ferie hos svigermor, yngste sitter med hodet såvidt over kanten, og eldste får stadig tilsnakk fra sin bestemor om å sitte på baken, ikke på beina, til jeg tilslutt påpekte at han gjerne kan sitte STILLE ja, men at han sitter på beina for å komme lenger opp. Han sitter for lavt.)
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Den kan festes på gammel stol også, men den øverste ryggbøylen er for bred, så den vil ikke være like sikkert festet som på de nye. Jeg testet så vidt med søsteren min sin stol, og den satt godt nok på plass, forutsatt at ingen prøvde å løfte stolen etter setet.
|
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Det finnes en ulempe med det og det er at ingen lanserte det femten år tidligere. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Så fremt dere har plass til det på kjøkkenet, ville jeg tatt bryderiet med å skaffe ny stol (Stokke har lagt ut en liste over stoler som fortsatt er kompatible, så du kan være heldig å få den brukt).
|
|
|
#12 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Ja! Veldig verdt det! Jeg kjøpte til nummer 2 og brukte det på hans Tripp trapp fra dag 1. Nå resirkuleres det til nummer 3. Det er så koselig og praktisk å ha muligheten til å ha de ved bordet fra de er ørsmå og det er pjaktisk å ha dem i riktig høyde når man begynner med mat! LurTing™!
|
|
|
#13 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Veldig verdt det! Det finnes masse forskjellige trekk til, men sjølve setet er bare i beige, ja. Det synes jo ikke under trekket.
|
|
|
|
#14 |
|
Curlingkone
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Jeg savnet dette med minsten her, men prioriterte det ikke.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?
det var 2003, ikke 2008 ifølge stokke sin hjemmeside.
|
|
|
#16 |
|
Kakemonster
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Vi fikk nye stoler i dåpsgave til begge våre, og newbornsetet passer ikke på den første (fra 2009). Jeg mener det likevel sitter godt nok til at det ikke er et problem, men siden den uansett fortsatt var i bruk fikk Lillesøster sin på forskudd (Vi følte oss fryktelig freidige som spurte, det skal sies, men heldigvis hadde giveren tenkt på det selv også.) Newbornsete og Playtray (når de sitter selv) er et must til TrippTrapp!
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Definitivt superverdt det! Ny stol må til.
|
|
|
#18 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Playtray var bare tull, spør du meg. Man må jo ha helt glatt bord for at det skal suge seg fast, så vårt havna bare i golvet. Men det setet, det må man ha. Vårt er på utlån og skal videre til ny baby om en åtte måneders tid, ellers skulle du fått låne. Kort brukstid, men veldig anvendelig. Flott å ha sjøl minibaby ved bordet mens man spiser, og lettere å lage mat mens de "er med". Ingen av mine ville ligge et sekund for seg sjøl, så det var enten bæring eller newborn-sete som gjaldt.
|
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Playtray er ikke det du mener, Matilda.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?Ja! Elsket det til minstemor. Hadde egentlig kommet med kommentar om teit produkt og kunstig behov, men måtte spise de ordene mange ganger.
|
![]() |
|
|