Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stokke newbornsett, er det verdt det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-15, 13:53   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stokke newbornsett, er det verdt det?

Ser at det har dukket opp nye produkter siden sist vi hadde baby. Er det verdt å anskaffe dette? Ulempen slik jeg ser det er at vi da også må kjøpe tripptrapp nå (istedenfor å la lillebror ønske seg til jul fra besteforeldre), samt at vi har et trangt kjøkken. Blir mye med 1 tripptrapp til før vi må, og bordløsningen burde vært endret.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 14:01   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stokke newbornsett, er det verdt det?

JA! Det er verdt det. Jeg har et du kan låne, om dere skaffer Tripp Trapp.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 14:29   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Ja, det setet er faktisk gull verdt! Vi brukte det fra nesten nyfødt og til han kunne sitte i tripptrappen med babysete selv. Veldig hyggelig og veldig praktisk å ha ham i setet ved bordet, eller feks når vi laget mat. Genialt å få ham opp i arbeidshøyde når vi begynte med matsmaking også.

Jeg solgte vårt på Finn, du kan jo sjekke der?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 15:05   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syntes det var gull jeg også. Minste satt/lå der fra hun var nyfødt og kunne følge med på hva vi gjorde istedet for å være i gulvhøyde og ikke se noe. Vi hadde tripptrapp fra før, og solgte setet på finn.no når hun ble stor nok til å sitte selv.

Gammel 21-07-15, 15:14   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiffig. Er dette sånn som funker på gamle tripptrapper også? Finnes den bare i beige?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 15:15   #6
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til og med jeg som ikke har brukt det, eller skal ha flere barn vil si at dette må være gull verdt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 15:36   #7
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat konkludert med at lille må ha sin egen tripptrapp. De to eldste trenger sine enda. Vi spiser ved spisebordet, og det er for høyt. (Nå er vi på ferie hos svigermor, yngste sitter med hodet såvidt over kanten, og eldste får stadig tilsnakk fra sin bestemor om å sitte på baken, ikke på beina, til jeg tilslutt påpekte at han gjerne kan sitte STILLE ja, men at han sitter på beina for å komme lenger opp. Han sitter for lavt.)

Så har jeg tenkt at det ekstra setet der trenger vi vel ikke, men det aner meg at det sikkert ikke er dumt. Brukes bare kort tid, så jeg ser stadig slike på finn, så jeg tenker vi får skaffe ett.

Mave: det er til de nyere stolene, de fra etter 2008 eller deromkring, da det kom en endring. Vi har en av hver, en jeg hadde fra jeg var liten, og en som er kjøpt ny. Man får jo "nye" stoler brukt nå, men dersom den er gammel-gammel så passer ikke festet.

Gammel 21-07-15, 15:42   #8
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kan festes på gammel stol også, men den øverste ryggbøylen er for bred, så den vil ikke være like sikkert festet som på de nye. Jeg testet så vidt med søsteren min sin stol, og den satt godt nok på plass, forutsatt at ingen prøvde å løfte stolen etter setet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 15:43   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Det finnes en ulempe med det og det er at ingen lanserte det femten år tidligere.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 15:54   #10
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Så fremt dere har plass til det på kjøkkenet, ville jeg tatt bryderiet med å skaffe ny stol (Stokke har lagt ut en liste over stoler som fortsatt er kompatible, så du kan være heldig å få den brukt).

Den utkonkurrerte vippestolen i vårt tilfelle.

Gammel 21-07-15, 15:54   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, jeg gjetter på at stolene vi har er fra før 2008. Men vi trenger jo en til uansett.

Denne skal på ønskelisten!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 15:58   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Ja! Veldig verdt det! Jeg kjøpte til nummer 2 og brukte det på hans Tripp trapp fra dag 1. Nå resirkuleres det til nummer 3. Det er så koselig og praktisk å ha muligheten til å ha de ved bordet fra de er ørsmå og det er pjaktisk å ha dem i riktig høyde når man begynner med mat! LurTing™!

Gammel 21-07-15, 16:01   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Veldig verdt det! Det finnes masse forskjellige trekk til, men sjølve setet er bare i beige, ja. Det synes jo ikke under trekket.

Gammel 21-07-15, 16:04   #14
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg savnet dette med minsten her, men prioriterte det ikke.
Jeg har snart et sett med bøyle og ryggstøtte pluss puter til salgs. I sort. Putene er i sort med hvite rundinger.

Gammel 21-07-15, 16:06   #15
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hm, jeg gjetter på at stolene vi har er fra før 2008. Men vi trenger jo en til uansett.

Denne skal på ønskelisten!

det var 2003, ikke 2008 ifølge stokke sin hjemmeside.

Vi må uansett ha en stol til tenker jeg (og har altså en fra 2011 fra før om vi klarer oss med to, men det tror jeg ikke uten å kjøpe en annen høy stol til en av ungene)

og jeg ser at det er gode grunner til at dette skal på ønske/handlelista da.

Gammel 21-07-15, 18:06   #16
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi fikk nye stoler i dåpsgave til begge våre, og newbornsetet passer ikke på den første (fra 2009). Jeg mener det likevel sitter godt nok til at det ikke er et problem, men siden den uansett fortsatt var i bruk fikk Lillesøster sin på forskudd (Vi følte oss fryktelig freidige som spurte, det skal sies, men heldigvis hadde giveren tenkt på det selv også.) Newbornsete og Playtray (når de sitter selv) er et must til TrippTrapp!

Gammel 21-07-15, 18:12   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt superverdt det! Ny stol må til.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 21:25   #18
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Playtray var bare tull, spør du meg. Man må jo ha helt glatt bord for at det skal suge seg fast, så vårt havna bare i golvet. Men det setet, det må man ha. Vårt er på utlån og skal videre til ny baby om en åtte måneders tid, ellers skulle du fått låne. Kort brukstid, men veldig anvendelig. Flott å ha sjøl minibaby ved bordet mens man spiser, og lettere å lage mat mens de "er med". Ingen av mine ville ligge et sekund for seg sjøl, så det var enten bæring eller newborn-sete som gjaldt.

Gammel 21-07-15, 21:32   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Playtray er ikke det du mener, Matilda.

Www.playtray.no

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 21:32   #20
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja! Elsket det til minstemor. Hadde egentlig kommet med kommentar om teit produkt og kunstig behov, men måtte spise de ordene mange ganger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.