|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Haster! Får ikke laste ned film på iPadJeg skal ut og fly og vil leie film via iTunes.
1996 & 2002 "Det har jeg aldri gjort før... Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..." -Pippi Sist redigert av Robyn : 27-09-15 kl 15:46. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Haster! Får ikke laste ned film på iPad.Det ser ut som det er icloud som er full og skaper problemet kanskje, du har sikkert noe sånn deling elns over icloud? Du kan gå inn på icloud og slette noe greier der, eller - uten at jeg vet hvordan det gjøres - endre den settingen som gjør at du backer opp alt av filmer og sånt til icloud. (det er den settingen som gjør at det er tilgjengelig på alle maskinene dine). Se om det funker? Sist redigert av m^2 : 26-09-15 kl 19:36. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Haster! Får ikke laste ned film på iPad.Filmen er nok for stor, de siste filmene vi har kjøpt på iTunes har vært på drøye 4 Gb, og du har litt over 3 Gb ledig.
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Haster! Får ikke laste ned film på iPad.Det er nok filmen som er for stor, HD-kvalitet ligger på ca 4 G. Men om du kobler til paden til en mac, så kan du sette i iTunes at du vil ha SD-kvalitet på filmene, og så kan du sette innstillingene på paden til å ha SD-kvalitet. Det holder på en pad det. Da blir filmene på rundt 1.3-1.4 G i sted.
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Haster! Får ikke laste ned film på iPad.
Jeg kunne faktisk gjøre det direkte fra padda, var det som ble løsningen.
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Alt som du har kjøpt sees på paden, men om det er et "skymerke" så ligger den ikke lokalt på paden, og tar ikke plass.
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Det er sky, så da kan de bare få ligge der.
|
![]() |
|
|