Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Haster! Får ikke laste ned film på iPad

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-15, 13:33   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Haster! Får ikke laste ned film på iPad

Jeg skal ut og fly og vil leie film via iTunes.
Men jeg får beskjed om at jeg ikke har plass og derfor ikke får lastet ned.
Under ser dere kapasiteten som er ledig, stemmer det at det ikke er plass?

Hva kan jeg gjøre?

-Pippi

Sist redigert av Robyn : 27-09-15 kl 15:46.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 13:45   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster! Får ikke laste ned film på iPad.

Hvor stor er filmen, da?

Gammel 26-09-15, 17:49   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser ut som det er icloud som er full og skaper problemet kanskje, du har sikkert noe sånn deling elns over icloud? Du kan gå inn på icloud og slette noe greier der, eller - uten at jeg vet hvordan det gjøres - endre den settingen som gjør at du backer opp alt av filmer og sånt til icloud. (det er den settingen som gjør at det er tilgjengelig på alle maskinene dine). Se om det funker?

Men jeg lurer på om du må være online for å se leiefilmer?

Sist redigert av m^2 : 26-09-15 kl 19:36.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 18:41   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope, du kan se leiefilmer of line. :btdt:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 18:54   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Filmen er nok for stor, de siste filmene vi har kjøpt på iTunes har vært på drøye 4 Gb, og du har litt over 3 Gb ledig.

Gammel 26-09-15, 19:48   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nok filmen som er for stor, HD-kvalitet ligger på ca 4 G. Men om du kobler til paden til en mac, så kan du sette i iTunes at du vil ha SD-kvalitet på filmene, og så kan du sette innstillingene på paden til å ha SD-kvalitet. Det holder på en pad det. Da blir filmene på rundt 1.3-1.4 G i sted.

Gammel 27-09-15, 15:45   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er nok filmen som er for stor, HD-kvalitet ligger på ca 4 G. Men om du kobler til paden til en mac, så kan du sette i iTunes at du vil ha SD-kvalitet på filmene, og så kan du sette innstillingene på paden til å ha SD-kvalitet. Det holder på en pad det. Da blir filmene på rundt 1.3-1.4 G i sted.

Jeg kunne faktisk gjøre det direkte fra padda, var det som ble løsningen.

Jeg klarer heller ikke å få slettet filmer jeg har kjøpt på iTunes som ligger der, men vet ikke om de tar plass?

-Pippi
Gammel 27-09-15, 21:44   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg kunne faktisk gjøre det direkte fra padda, var det som ble løsningen.

Jeg klarer heller ikke å få slettet filmer jeg har kjøpt på iTunes som ligger der, men vet ikke om de tar plass?

Alt som du har kjøpt sees på paden, men om det er et "skymerke" så ligger den ikke lokalt på paden, og tar ikke plass.

Gammel 27-09-15, 22:42   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Alt som du har kjøpt sees på paden, men om det er et "skymerke" så ligger den ikke lokalt på paden, og tar ikke plass.

Det er sky, så da kan de bare få ligge der.

-Pippi
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.