|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerJeg handler ikke så ofte i Coop-butikk så noen ganger får jeg bare ett ark (4 kuponger) eller to ark med 4 + 2/3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Coops kuponger
Jeg får grandiosa, pepsi max, egg, bacon, mel og Farris.
![]() |
#65 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerHvor får dere disse kupongene?
![]() |
#66 |
Glamorøs
|
I appen. Det vil si, det tar hvertfall 5 måneder, eller som Coop vi kalle det: "litt tid", med aktiv handling før man får dem.
![]() |
#67 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Vi får tilsendt i godt gammeldags brev. Jeg liker ikke å selge handlemønsteret mitt, men tror ikke mannen har tenkt på det da han opprettet medlemskap. Vi handler lite på coop, så jeg har ikke sett noe mønster i de kupongene.
![]() |
#68 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerJeg har vært medlem i et par år, tror jeg.
![]() |
#69 |
Glamorøs
|
Haha, det var den vi fikk også. TO ganger. Er det noe jeg IKKE skal kjøpe fra dem er det kaffe.
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerJeg handler mye på Coop, både extra og mega. Vi handler også litt på coop extra bygg. Kupongene får vi i appen og de fleste er valgt fra handlemønster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Bedreviter
|
Jeg får dem i posten, men jeg laster dem ned til appen, slik at de bruker seg selv når jeg handler noe jeg har kupong på. Før klarte jeg aldri å huske å bruke dem, og jeg handler aldri bevisst det jeg har kupong på, men når jeg handler melk og melken er gratis fordi jeg har en kupong, så er jo det flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
I mål
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerDa jeg handlet på Coop Prix i dag og trakk kortet mitt, så jeg faktisk at tilbudene mine lyste opp inne på displayet selv om jeg ikke brukte noen av dem. Damen i kassa fortalte meg videre at jeg kunne hente meg en gratis iskaffe og så sjokkert ut over at jeg ikke hadde så lyst på det i dag (det snødde vannrett). |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerDe kupongen jeg har fått har faktisk tikket inn bare ved at jeg trekker kortet.
![]() |
#76 |
Medlem siden: Mar 2008
Post. Eget hefte med andre tilbud også.
![]() |
#77 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerVi har brukt denne appen de siste gangene vi har handlet, for har ikke fått kortene ennå. Men syns det er fryktelig irriterende at den logger ut mellom hver gang. Så jeg blir stående i kassa og stresse med å skrive epost og passord. Må vel lære meg å huske det litt tidligere, men kan egentlig ikke se at innholdet er så sensitivt at det krever utlogging mellom hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerMannen hadde handlet på Matkroken en dag og jeg stusset over at det var Coop trykk på brødposen. Fikk vite i helgen at Matkroken er Coop nå så da får jeg vel be om nytt Coopkort. Greit å få med seg bonus.
![]() |
#80 |
Bedreviter
|
Det gjør ikke min. Jeg er pålogget hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|