Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell meg om Coops kuponger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-16, 11:10   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.420
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om Coops kuponger

Før jeg lagde denne tråden leste jeg gjennom hele tråden om deres reklamestønt på Løkka, og nå er jeg skikkelig sur på dem igjen.

Saken er at en av våre nærbutikker har blitt Coop Mega, og jeg har børstet støv av det gamle coopkortet mitt. Jeg har lastet ned appen, registrerer hver gang jeg kjøper noe, og har blitt lovet kuponger når de ser handlemønsteret mitt. Yeah right. Jeg har fått to kuponger den første måneden de hadde åpnet, og det var for nettopp gul og rød traktekaffe, som jeg av åpenbare grunner ALDRI kjøper. Etter det har jeg ikke fått en eneste liten kupong.

De er i tillegg dyre, har ekstremt dårlig utvalg og en rotete butikk, så ikke spør meg hvorfor jeg fortsetter å handle der. Ikke skjønner jeg hvordan jeg henter ut kjøpeutbyttet mitt heller.

Men altså, burde jeg ikke fått flere kuponger? Vi har vel handlet der i 4-5 måneder nå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:30   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Mega er ikke den beste, eller billigste, av coopene.
Vi handler en del på Obs! og har fått en haug med kuponger. Det er vel stort sett 3/4 eller mer av produkter vi faktisk kjøper. Den siste delen er sikkert kampanje/bli-kvitt/intro-produkter.

Vi får stort sett to sider med kuponger i de der som kommer i posten. Er det 6 på hver?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:32   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg får 8 kuponger jevnlig - tipper ca hver 6. uke, men jeg har ikke fulgt så nøye med så det kan være oftere. En er vanligvis for noe gratis, resten en kronerabatt, og jeg ser et tydelig mønster på hva jeg får ut fra hva jeg handler. Nå skal det sies at jeg har en Coop Mega som nærbutikk og ukeshandler fast på Coop Obs!, og jeg har i grunnen hatt en Coop-butikk som fast hovedbutikk kontinuerlig siden 2001. Så jeg vet ikke hvordan det ville vært å starte fra scratch som du gjør.

Ang. kjøpeutbytte henter jeg det ut i informasjonsdisken på Obs!, og får det cash i hånda. Jeg tror ikke man kan få det i hvilken som helst butikk; du må nesten bare finne ut hvor nærmeste utbetalingssted er for deg. Det ligger sikkert på nett.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:33   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Mega er ikke den beste, eller billigste, av coopene.
Vi handler en del på Obs! og har fått en haug med kuponger. Det er vel stort sett 3/4 eller mer av produkter vi faktisk kjøper. Den siste delen er sikkert kampanje/bli-kvitt/intro-produkter.

Vi får stort sett to sider med kuponger i de der som kommer i posten. Er det 6 på hver?

Jeg får aldri mer enn en kupong som er tydelig reklame, resten er veldig tydelig spisset mot mitt faktiske handlemønster.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:39   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.507
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg får kuponger basert på det jeg handlet sist, stort sett. Ihvertfall et par ganger har det vært åpenbart at det siste var cola og potetgull.
Coop Xtra er nummer to-butikken min, jeg handler litt oftere på Eurospar.

Kjøpeutbytte kan man overføre til bankkonto, mener jeg? Lenge siden jeg har tatt ut noe, ser på det som bufferen min for det er ihvertfall ikke penger jeg tenker på at jeg har.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:42   #6
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg tror vi får kuponger hver måned, er det ikke det da? De pleier i hvert fall å være gyldige i en måned, og så får vi nye like før de gamle går ut, mener jeg. Og som Stompa sier er de tydelig tilpasset handlemønsteret vårt. Men vi gjør sikkert 80 prosent av dagligvarehandlingen på Extra eller OBS; resten på Eurospar, og de Trumf-kupongene jeg får er langt dårligere tilpasset oss, ser jeg.

Men ja, hvis du er Coop-medlem er det jo rart at du ikke har fått kuponger flere ganger, skulle tro at alle fikk med samme frekvens.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:44   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg får også basert på vårt kjøpemønster.
Handler på Prix eller Coop Extra.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:44   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.865
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Vi handler aldri på Obs men får allikevel et sånt hefte med kuponger ganske jevnlig. Tipper hvert kvartal. Jeg kaster de som regel for det er ikke noe Prix i nærheten heller.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:45   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg har hatt et slikt kort siden 2004 da jeg hadde Coop Prix som min nærbutikk på Sandaker. Har brukt det kun sporadisk de siste årene, ennå ikke skjønt hvordan jeg henter ut utbytte og ante ikke disse kupongene var tilpasset mitt handlemønster . Har ikke brukt noen av dem.
Nå har to lokale Rimi blitt Coop Prix og de ser ut til å være en litt ryddigere versjon av Rimi som var der før, men alt er relativt. Ikke spesielt billige.
Vi har også en Coop Mega ikke langt unna, og den er jo enda dyrere, den ser jeg på i samme kategori som type Meny.

Ift kjøpsutbytte tipper jeg at det i alle fall kan hentes ut i butikken på Løren.

Det var kanskje ikke så gode svar, jeg følger med i tråden.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:49   #10
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.924
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Vi får åtte (tror de er åtte, to sider med fire på hver?) kuponger hver mnd. En av kupongene er for en gratis vare og resten er prisreduksjon. Kupongene er basert på det vi har handlet den siste tiden. Vi handler lite på Coop, det er stort sett bare ting vi har glemt å kjøpe eller plutselig mangler så kupongene bærer jo preg av det (og siden vi handler så lite der ser vi veldig tydelig at vi får kuponger på nettopp de få tingene vi kjøper).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:50   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.834
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg har ikke skjønt at de var tilpasset mitt handlemøsnter! Jeg har trodd jeg var heldig som fikk kupongene som jeg likevel trengte.
¨Vi får vel 6 stk eller noe slikt? Eller 8? Jeg har ikke talt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 11:54   #12
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Det er 8 kuponger - 2 sider med 4 på hver.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:06   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Inspirert av denne tråden gikk jeg inn på Coops sine sider. Der fant jeg ut at jeg kunne finne saldoen min vha BankID, og ved å registrere bankkontonr og bruke mer BankID fikk jeg faktisk overført utbyttet jeg hadde liggende over til kontoen vår. Takk for inspirasjonen, Tallulah! Og da kan det altså gjøres slik.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:08   #14
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Eg får også kupongar tilpassa mitt kjøpemønster. Kanskje du må ha handla der eit viss antall veker før modellane deiras kan brukast?

Eg får veldig mykje egg, bacon , kjøttdeig og 4-pakning med Pepsi Max. Antageligvis fordi vi handlar det omtrent kvar fredag på nærbutikken som er Coop Prix. Resten av handlinga gjer vi stortsett unna på Kiwi.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:08   #15
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg har krysset av et eller annet sted på Coop sine nettsider at de ikke får lov til å bruke handlemønsteret mitt, kan det være det du har gjort, Tallulah?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:22   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det er 8 kuponger - 2 sider med 4 på hver.

Stemmer. Lenge siden jeg har tatt i de fysiske kupongene, får de jo på appen.

Jeg storhandler på Obs! og tar resten på Rema. Handlemønsteret blir deretter, så jeg har hatt en del kuponger på Cheerios, leverpostei og vaskepulver.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:24   #17
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.149
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg skjønte dette med handlemønster når vi fikk gratis hundesnacks.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:28   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.420
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Inspirert av denne tråden gikk jeg inn på Coops sine sider. Der fant jeg ut at jeg kunne finne saldoen min vha BankID, og ved å registrere bankkontonr og bruke mer BankID fikk jeg faktisk overført utbyttet jeg hadde liggende over til kontoen vår. Takk for inspirasjonen, Tallulah! Og da kan det altså gjøres slik.

Ja, fant ut av det til slutt.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har krysset av et eller annet sted på Coop sine nettsider at de ikke får lov til å bruke handlemønsteret mitt, kan det være det du har gjort, Tallulah?

Har sjekket, men har gitt dem tillatelse.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Stemmer. Lenge siden jeg har tatt i de fysiske kupongene, får de jo på appen.

Får ingen kuponger, verken her eller der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:35   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg får kuponger i appen, og syns det er genialt. De papirlappene ble aldri brukt.
Jeg henter ut kjøpsutbytte på nett, men man kan også gjøre det på butikken i vanlig kontortid, tror jeg.

Vi får gratis iskaffe, ofte nok til at Sambo ber meg skjerpe meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:39   #20
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.507
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Appen? Hm, papirkupongene blir nesten aldri brukt - unntatt de gangene det er cola og potetgull, da grabber ungen dem straks.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no