|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalender
Dette.
|
|
|
#22 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderSure unger = særdeles lite velvilje hjemme hos oss. Ingen trenger pakkekalender, og om mine ikke setter pris på småtteriet de får så blir det ikke noe neste år. Dette vet de godt, og enn så lenge har de vært riktig fornøyde med det de har fått. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderTordentale er foretatt for lenge siden.
|
|
|
|
#24 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderSå bra! De er jo ofte ganske rimelige når man gir dem litt tid til å reflektere skikkelig.
|
|
|
#25 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderGod løsning. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Borte
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderMen trenger ikke gutter truser, sokker, viskelær, blyant og fargeblyanter og den slags? Små tannpastatuber, tannbørste, dusjsåpe til gymbagen, fotballkort osv. osv.
|
|
|
#27 |
|
Hertuginne
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderSå bra at dere har kommet til en løsning!
|
|
|
#29 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderMitt evige refreng hvert år (som de nå er fullt klar over, men jeg sier det likevel) er at atventskalenderen skal ikke være Presanger med store overraskelser hver dag, for det får man på julaften. Det skal være en måte å telle ned til julaften på, og det er ikke så viktig hva det er, det skal bare være noe småtteri som ikke koster all verden. Av og til er det en aktivitet, av og til en liten sjokolade e.l., og av og til en liten ting av noe slag. Noen ganger nyttig, noen ganger bare en morsom liten greie, uten noen som helst nytteverdi. Hvis de forventer seg fine gaver hver dag, ting de har ønsket seg og blir kjempeglad for, har de misforstått hva en adventskalender egentlig er.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 11-10-16 kl 10:23. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hertuginne
|
Jeg kjøpte disse: http://www.ebay.com/itm/311680424646...%3AMEBIDX%3AIT
|
|
|
#31 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderHøres ut som om dere har kommet frem til en akseptabel løsning. Lillebror her i huset setter pris på truser med minions og har ikke lov til å kny når han får ullsokker han også.
|
|
|
#32 |
|
|
Jo, de trenger, og de jeg kan uttale meg på vegne av blir glade for slikt også. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jo, de trenger det.
|
|
|
|
#34 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Du kan kjøpe en fin julete matboks til og med. Det har vi for desember, jeg er litt usikker når det går fra stas til flaut med nisse på matboksen.
|
|
|
#36 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderBle behørig advart mot pakkekalender av en som fremdeles pakker 48 gaver++ til unger som har flyttet ut, og begynner å bli bra lei, så det har vi ligget helt unna |
|
|
|
|
|
#37 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Funket så godt at Flaxkalender ble resultatet(Far vant annenhver dag første gangen vi hadde det - voksne hadde Flax, ungene hadde pakkekalender).
|
|
|
#38 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderJeg får lakriskalenderen av mannen min hvert år. Og ungene lager kalender til faren sin. Så alle hos oss har hver sin kalender. Det er ikke et alternativ å la det være.
|
|
|
|
#39 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderKnotten har pleid å få miniflasker med dusjsåper og den slags, jeg har hamstret i utlandet hvert år. I år skal vi dra første helgen i desember, så da må jeg begynne med noe annet, men det skal jeg få til.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderMine får en større ting i kalenderen julaften. De andre dagene er det snakk om en liten sjokoladenisse eller lignende. |
|
|
|
![]() |
|
|