|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
One of These Days
|
![]() Jeg surfer også med laptopen i fanget, mens mannen sitter og ser fornøyd på fotballkamp. Ikke like fornøyd, jeg da. Håper liksom at resultatet skulle være annerledes og at mitt lag kunne komme seg opp i teten. |
![]() |
![]() |
#82 |
heimføing
|
![]()
Han som jeg bor med drar aldri på jobbtur med bilen vår. Ikke så lenge han ikke får bilgodtgjørelse som er høyere enn statens km-satser. Så da blir det leiebil hvis han skal på korte turer, men stort sett blir det fly eller hurtigbåt. |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]()
|
![]() |
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]()
Skjønner jeg godt. :stakar:
#86 |
One of These Days
|
![]() I dag har jeg hatt MANDAG på jobb, men det er greit for den dagen er over og i morgen er det tirsdag. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til freddan. Nå er gulvet vasket, brød og rundstykker bakt, ungene sover og jeg har funnet fram laptop og strikketøy. I kveld er det kun slappe av og se på tv. |
![]() |
![]() |
#87 |
ctrl+z
|
![]()
Jeg har det fremdeles, jeg.
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er også på jobb, stenger ikke før 21 og er drittlei, føttene verker og jeg vil bare hjem... |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Barna har en særdeles uvanlig døgnrytme i dag. Minstemann sovnet i bilstolen, uten middag, og jeg er litt usikker på hvordan jeg skal takle det. |
![]() |
![]() |
|
|