|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli metteHvilke dyppesauser bør jeg ha til? Jeg tenker satay, sweet chili og en sånn chili-eddik-fiskesaus-sak. Og soyasaus.
|
|
|
#23 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli metteJeg syns du har tilrettelagt veldig bra. Og sausene høres gode ut.
|
|
|
|
#24 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli metteSynes det høres fantastisk ut, jeg hadde digget en slik meny! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli metteTakk dere, jeg håper det blir bra! Alltid greit å få litt hjelp til å sortere hva som kan være en god løsning.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli metteJeg ville kjøpt en diger bambussteamer (koster en hundrings), noen brett frossen dimsum og Hoisinsaus på Asiamat i Brugata. Nydelig mat som er enklere å tilberede enn frossenpizza. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli metteDet kunne jeg sikkert daffy, men ferdig-dimsumene er oftest fulle av smaksforsterker, de er verken gluten-eller soyafri og spises garantert ikke av den delen av familien som ikke vil smake på rare ting.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli metteNam, høres nydelig ut.
|
|
|
#31 |
|
lettere utlada
|
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli metteKan jeg komme i din bursdag?! Du kan sende evnt rester sporenstreks til Stavanger!
|
|
|
#33 |
|
lettere utlada
|
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette
Ja, jøss! Skal stå klar å ta i mot.
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette
Jeg har pleid å google, jeg kan se hvilken jeg ender opp med og legge den inn etterpå!
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli metteDet ble en hit!
|
![]() |
|
|