Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-17, 11:01   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Jeg har lyst på en slags asiatisk buffet. Jeg (som har bursdag) har veldig lyst til å kunne inkludere ferske vårruller i menyen. Hiawata (som ikke har bursdag, men ofte får viljen sin) har lyst på stekt ris. Men så er det alle gjestene da. De springer fra matvante, villige til å teste, til allergikere, ikke vant med ukjente smaker og svært kresne. Jeg tror halvparten vil spise vårruller, kanskje litt fler stekt ris. Noen vil ikke røre ting det er hvitløk, ingefær eller chili i, ei heller friske urter. De kan strekke seg til piffikrydder. Hvordan lager jeg en meny alle kan bli mett på, og som sørger for at folk ikke føler seg teite fordi de ikke er vant til slik mat?

Jeg tenker:

  • Ferske vårruller med reker (halvparten spiser)
  • Stekt ris (tror alle spiser om jeg dropper løk, men er jo ikke noe å spise seg mett på)
  • Bahn Mi med krydrede kjøttboller/asiatisk pulled pork (halvparten spiser kanskje)
  • Sushiruller med laks (litt under halvparten spiser)
  • Kylling satat (kanskje litt fler enn halvparten spiser)
Og vi snakker om ca samme halvpart her.



Jeg vurderer noen skiver med saltet og pepret svinejøtt og svenske kjøttbullar på siden, for å sørge for at alle blir mette. Noe annet jeg kunne inkudert? I tillegg må jeg ta hensyn til gluten, soya og melkeintoleranser.
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:04   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Jeg ville servert det du har på lista nå og hatt pølser i tillegg slik at du var sikker på at alle ble mette. Men jeg er ikke den som er aller mest villig til å tilrettelegge for kresne folk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:05   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Det er ikke sannsynlig at flere ville spist vårrullene om de var uten reker? Slik er det i min omgangskrets. Hvis du skal lage maten selv er det jo veldig lett å lage noen med og noen uten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:06   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Ja, kanskje jeg rett og slett skal ha et pølsevalg. Men noen av barna liker ikke pølser, men kan tenkes at de liker stekt ris.

Input: nei, det er nok urtene, grønnsakene, risnudlene og rispapiret som gjør at de ikke blir spist. Vegetarianeren kommer ikke denne gangen. Velkommen til min familie, liksom. Jeg har ikke noe i mot å tilrettelegge altså. Jeg vil at alle skal føle seg velkomne, og vet at noen syns det er litt flaut at de syns min mat er rar og moderne og ukjent. Det er jo ikke noe hyggelig for dem å føle seg utenfor. Jeg tror kanskje pølser kan være redningen, eller pizzaboller. Personen som ikke tåler gluten, soya og melt er heldigvis veldig glad i å teste nye ting.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:16   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Hvis du serverer de krydrete kjøttbollene også separate fra Bahn Mi, kan ikke de sære spise stekt ris og kjøttboller? Pluss kylling satay uten sausen?

Eventuelt så safer du med pølser eller pizzasnurrer Da bør vel alle være fornøyde.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:21   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Ja, jeg tenker at alle kan sette sammen sin egen bahn mi, med kjøttboller, pulled pork, diverse urter og grønnsaker og sauser. Så om jeg har svenske kjøttbullar ved siden av også, så kan man bare velge dem i stedet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:22   #7
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Jeg ville også hatt noe safe, i allefall for barnas skyld. I de to siste konfirmasjonene vi har vært i var det asiatisk buffet. Det er jo familieselskap så en god blanding mennesker som er nysgjerrige på og glad i ny mat, til kresne barn til en del eldre som ikke vil spise noe som helst ukjent. I begge ble det servert pølser og pasta i tillegg (de fleste barn liker i allefall en av disse) og det virket som alle ble fornøyde.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:33   #8
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Har du mulighet til å kjøpe stickyrice og dampe?

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:37   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Det høres forresten ut som en veldig god meny

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:41   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Ja, jeg kan dampe.

Takk løve!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:41   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Nam, nam!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 12:25   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Jeg syns det ser godt ut, men for min del ville vårrullene blitt en nedtur siden jeg er veldig glad i det, men ikke tåler reker. Men jeg liker jo stort sett det andre på menyen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 12:26   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg syns det ser godt ut, men for min del ville vårrullene blitt en nedtur siden jeg er veldig glad i det, men ikke tåler reker. Men jeg liker jo stort sett det andre på menyen.

Hade du kommet hadde jeg selvfølgelig tilrettelagt for deg også. Men jeg vet at alle i mitt selskap tåler reker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 12:31   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hade du kommet hadde jeg selvfølgelig tilrettelagt for deg også. Men jeg vet at alle i mitt selskap tåler reker.

Det hadde nok ikke vært krise for jeg liker jo det andre også. Syns som sagt det var en god meny.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 12:40   #15
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

En ting som ofte faller i smak er grønnsaker i staver. Bare å plukke med seg agurk, paprika osv.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 12:43   #16
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Jeg tenker også at det kan være greit å ha salat/ råkost til.

Og det høres nydelig ut.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 12:46   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Jeg tror jeg har landet på et greit alternativ:
Alle liker baguette (glutenallergikeren tar med noe som funker selv, eller spiser uten brød), og det kan fint settes sammen med de urtene eller grønnsakene som faller i smak, også steker jeg en indrefilet av svin og deler i skiver, og har noe vanlige kjøttboller. Det må jo holde for dem som evt. ikke liker noe av det mer autentisk asiatiske/vietnamesiske?

Så holder jeg alle sauser ved siden av også, slik at man kan ta på så mye eller lite man vil av slikt.

Det er ulike grønnsaker og urter som skal i bahn mi, så det er ikke noe problem å ha dem ved siden av så alle bygger sin egen baguette. De som ikke spiser krydret mat, spiser i stor grad ikke grønnsaker heller, så det er egentlig ikke noe voldsomt problem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 12:51   #18
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Hva med å rulle sine egne ferske ruller med det de måtte like? Eller blir det kanskje mest upraktisk?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 12:54   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Det tror jeg kan bli upraktisk. De som spiser slikt spiser alt i den. De som ikke spiser slikt spiser ikke rispapiret, ikke nudlene og ikke grønnsakene og urtene. Da kan jeg heller ha noen reker ved siden av som de kan ha på baguetten.

Vi har ikke så kjempestort kjøkken, og ferske vårruller er så klissete.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 12:56   #20
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det tror jeg kan bli upraktisk. De som spiser slikt spiser alt i den. De som ikke spiser slikt spiser ikke rispapiret, ikke nudlene og ikke grønnsakene og urtene. Da kan jeg heller ha noen reker ved siden av som de kan ha på baguetten.

Vi har ikke så kjempestort kjøkken, og ferske vårruller er så klissete.

Ser den.

Min altetende fjortenåring endte opp med å ikke spise rispapiret fordi det luktet plast, syntes hun.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no