|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Det vet jeg at de gjør. Ikke nødvendig vis de dyreste, men de som de får mest fortjeneste på. De får ofte direkte bilde fra dvd med gode kabler, mens andre får dårlig antenne signal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Takker for tips om instillinger, det hadde jeg ikke hørt om før. Jeg liker ikke atmosfæren på elkjøp og etter siste handel på nettbutikken deres blir det nok ikke flere handler hos dem enn denne ene.
![]() |
#24 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Jeg fikk forresten en PC-pakke til 16.000 kroner hos Elkjøp en gang for 10.000 kroner. Det insisterte jeg på da de ikke hadde 10.000-kroners tilbudet igjen den første av tre dager da de garanterte i annonsen å ha det inne. Jeg har aldri sett sånne annonser igjen noen gang.
![]() |
#25 |
I mål
|
![]() Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Bekrefter vår tørketrommelopplevelse for 2.5 år siden. Vi kjøpte den billige og den har gått som en klokke. Vel, den har streiket en gang, men det gikk på garantien uten problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Jeg må innrømme at jeg er av dem som har latt meg lure av det trikset der. "Så flott at de er ærlige", liksom... |
![]() |
![]() |
#27 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Hm... her oppe har de sjerpet seg noe voldsomt... de var virkelig ille en periode men de tjener på at de har lang åpningstid (jobber jo full stilling og har lyst til å bruke lørdagen til noe annet enn til å shoppe)
![]() |
#28 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Jeg tilhører de som kun drar på Elkjøp når det er et produkt jeg på forhånd har bestemt meg for.
![]() |
|
|