|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?
Jepp, superbehagelige, deilige og varme og særlig lettvint er det å gå på do med tung ullstakk med bomullsserk under.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?Jeg har gått Besseggen i bunad.
![]() |
#183 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Min kommer ikke til å klø, men jeg gleder meg til mannen skal klø seg ihjel!
Ja, det høres digg ut. Jeg har heldigvis superblære, så jeg kan bare ignorere hele problemstillingen.
![]() |
![]() |
#184 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?Jeg har fulgt tråden uten å kommentere den, men kom til å tenke på den i dag da jeg byttet til pentøy for en vanlig lørdagsmiddag.
I'm happy, hope you're happy too Sist redigert av Nextlife : 05-01-19 kl 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uff, uff. Jeg er en tre FAU som har ansvar for skolens 17. Mai. Forventes det at jeg stiller nær 12 timer i bunad? Riktignok uten sted tilhørighet, ble kalt drakt, billigere enn bunader, med beskjedent sølv, uten sølvbelte, det samme som min mormor fikk sydd til mamma og tante. Denne bygda er bunadskledd, nær alle, bortsett fra svenskene og dansken.
![]() |
|
|