|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?Er bunad behahelig, er det det du sier?
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?
Ja, det var jo nettopp poenget mitt? At det var min oppfatning som gjorde sårt, ikke nødvendigvis uttrykkene? Det ble bare litt massivt der en periode, men det går jo selvsagt an å logge seg av.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
Og varme!
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp, superbehagelige, deilige og varme og særlig lettvint er det å gå på do med tung ullstakk med bomullsserk under.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uff, uff. Jeg er en tre FAU som har ansvar for skolens 17. Mai. Forventes det at jeg stiller nær 12 timer i bunad? Riktignok uten sted tilhørighet, ble kalt drakt, billigere enn bunader, med beskjedent sølv, uten sølvbelte, det samme som min mormor fikk sydd til mamma og tante. Denne bygda er bunadskledd, nær alle, bortsett fra svenskene og dansken.
![]() |
|
|