Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 09:29   #41
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Nydelig! Savner fortsatt othen vi nettopp solgte
Lillesøster har sluttet med vogn, og jeg kan ikke gå rundt og trille på mannen heller

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 09:40   #42
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Nei, det er noe annet. Når en kjører bil, så kjører en bil, men når en triller tur, så synes jeg det er godt/kjekt/bra å ha øyekontakt med barnet og dele opplevelsen med ham. Men det kommer jo an på bruken. Når jeg tenker meg om, så måtte vi snu vognen til storebroren fordi han skulle stå i vognen og se fremover i stedet. Så joda, det er nok den rette vognen. Bare at han er så liten enda, men mens han er så liten, så skal han stort sett bare sove i den. Så nå skal jeg slutte å stresse.

Jojo. Men valget er jo å ha en tung vogn til et snart stort barn, evt la det gå nå disse få og kjappe månedene og ha denne resten av tiden.
Uslåelig argument. :gammelothselger:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 09:40   #43
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med ny vogn!

Poden var også av typen som sto i vognen og skulle se fremover, det var derfor veldig greit med en man kunne snu sitteretningen på.

Gammel 09-08-07, 09:41   #44
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med ny vogn! Den var skikkelig lekker. Jeg har tidligere tenkt det samme som deg ang. sitteretning, men begge mine barn har blitt snudd i en alder av 8-9 mnd uansett. Det er jo ikke MEG de ønsker å se når vi triller tur.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:02   #45
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Grattis med ny vogn
Den var rålekker

Jeg har forresten akkurat samme farge på vår Brio Race trille og elsker den grønnfargen!

Gammel 09-08-07, 10:07   #46
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med ny vogn. Den var kjempelekker.

Gammel 09-08-07, 10:21   #47
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gikk forresten også over fra slitsomme trilleturer med kontinuerlig sutring til behagelige trilleturer med en glad unge idet vi snudde sittedelen framover på den forrige vogna vi hadde, som hadde vendbar sittedel, da hun var rundt 8-9 måneder. Til og med handlevogna i butikken måtte jeg trille "bakvendt", holde i forkanten av vogna, med håndtaket lengst fra meg, for at hun skulle få se framover. Ellers ble det bare bråk. Måtte til og med bære henne slik også, måtte sette rumpa hennes på hofta mi og holde henne med ei hånd mellom bena, slik at hun ble båret vendt fra meg. Gikk ikke an å bære henne i slynge e.l. hvor hun ble båret vendt inn mot meg på denne tida. Så bæring tok vi opp igjen når vi fikk ergoen slik at hun kunne sitte på ryggen min og kikke framover.

Grei nok teori det der med at de skal ha muligheten til å ha øyekontakt med foreldrene og alt, og at de blir overstimulert av for mange inntrykk, men i praksis viser det seg at mange barn likevel foretrekker å sitte og se framover fra de er 7-8 mnd, de hører ikke på hva psykologene sier. Det hjelper liksom ikke å ha øyekontakt med barnet når hun likevel bare er sur og prøver å vri seg ut.

Gammel 09-08-07, 11:05   #48
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Poden var også av typen som sto i vognen og skulle se fremover, det var derfor veldig greit med en man kunne snu sitteretningen på.

Akkurat.

Gammel 09-08-07, 11:35   #49
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Grattis med ny vogn. Skikkelig kult trekk.

Men jeg synes nå fortsatt at en så liten baby skal få lov å se på mamma (eller hvem det nå er som triller) en god stund til.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 13:07   #50
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grattis med knallfin vogn. Jeg er misunnelig, for jeg må vente enda maaange måneder før jeg får trillet min lekre lilla Oth! (Først skal jo bagen brukes)

Jeg tror at det med å ha barnet vendt fra seg kommer mye an på barnet også. Da kommende storebror var liten fant han ut at det var mye morsommere å ligge på magen i vogna eller sitte andre veien for han ville se ut og fremover. Vi hadde da en kombivogn. Da vi kjøpte GT Sport-vogna syntes han det var kjempestas (han var da ca 10 mnd). Noen barn trenger tryggheten av å se den personen som triller vognen, mens andre barn er mer nysgjerrig på hva som skjer rundt dem og klarer seg med å kunne snu seg for så blikkontakt nå og da. Jeg synes jeg fik godt kontakt med min gutt selv om han satt forovervendt.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 13:13   #51
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Grattis med knallfin vogn. Jeg er misunnelig, for jeg må vente enda maaange måneder før jeg får trillet min lekre lilla Oth! (Først skal jo bagen brukes)

Takk. Den lilla er også lekker. Vi sto mellom den brune, den lilla og denne grønne. Så valgte jeg vekk den brune, og så sto vi mellom den lilla og den grønne (og 500 kr. ), og så spurte vi storebror og han synes den lilla var den fineste og den grønne var den kuleste, og når vi spurte om vi skulle velge fineste eller kuleste, så svarte han kuleste så klart.

Gammel 09-08-07, 13:16   #52
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ja, også kan vi bytte trekk med hverandre når vi blir lei, ikke sant?

Kjempestilig. (Men det var ikke den brune jeg ville ha.)

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Desembermamma og jeg har allerede en avtale .

Javisst, men det er jo ikke før om to år når du får gutt og jeg får jente og sånn. I mellomtiden kan jeg vel byttelåne og sånn? Du vet, - oss vogngale, vi bytter hele tiden. ( Jeg vogngal og med OTH designer utgaven, det hele er jo bare veldig morsomt. )

Gammel 09-08-07, 21:47   #53
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, for en rålekker vogn!
Og HP, med den vognen det er du som er medlem av vognmafiaen og ikke jeg!

Gammel 09-08-07, 22:07   #54
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Oi, for en rålekker vogn!
Og HP, med den vognen det er du som er medlem av vognmafiaen og ikke jeg!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 22:07   #55
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Du kommer ikke til å angre.

Jeg burde foresten være høyeste leder i Dårlig Mor A/S, lillebror ble snudd mot kjøreretningen i en alder av 4,5 måned. (Gigababyen vokste ut av bagen og mamman ville ikke ha noen annen vogn)

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 22:16   #56
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Knallfin vogn!!

Gammel 09-08-07, 22:19   #57
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Selgeren på Biteringen ja, han er en god selger.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 22:20   #58
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Kul vogn. btw

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 22:23   #59
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin vogn

Gammel 09-08-07, 22:35   #60
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Kjempestilig. (Men det var ikke den brune jeg ville ha.)

Javisst, men det er jo ikke før om to år når du får gutt og jeg får jente og sånn. I mellomtiden kan jeg vel byttelåne og sånn? Du vet, - oss vogngale, vi bytter hele tiden. ( Jeg vogngal og med OTH designer utgaven, det hele er jo bare veldig morsomt. )

Ok da, så får du vel lov til det. Dessuten så kunne jeg godt tenkt meg det mørkebrune trekket også .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.