Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-07, 23:02   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Jeg så en limegrønn Spirit S3 til salgs på NM, og ble veldig glad, for den fargen hadde jeg lyst på. Når vi var i Bergen tok vi turen oppom Biteringen på Nesttun for å prøvekjøre og sjekke fargen live. Der ble vi møtt av en veldig hyggelig selger som klarte å vende mor om til å velge en vogn der ungen satt vendt fra vognføreren.

OTH var bare best til vår bruk, og når lillebror var superfornøyd når vi trillet prøvetur utenfor butikken, så ble det den. Jippi, jeg kunne kjøpe den brune lekre OTHen som jeg hadde hatt så lyst på. Meeen, så var det nå bare det at den var lekker for mor, men det var en annen en som var veldig gøy for lillebror synes jeg, og det er jo tross alt hans vogn ...

Så da kjøpte vi en grønn i limited edition designer utgaven.

Slik ser vognen ut:

Og slik ser den ut inni (sikkert kjempegøy for poden å titte på når han våkner )

Og her er blomstene sett fra andre siden (jeg sier til mannen at vi ikke kan oppbevare kalesjen nedslått, for da blir det krøllete, og det går jo ikke an med en så fin vogn, men han bare ler av meg. ):

(Men jeg må enda jobbe litt med magefølelsen som sier at jeg vil ha en vogn som er vendt mot meg, men til vår bruk så var denne den beste, og ungen var fornøyd og sover godt og bra i den, så da er vel alt bra ikke sant ...? )

Gammel 08-08-07, 23:06   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Fy søren så fiiin den var!

Det må jeg si... det blir vakkert når Desembermamma sprader nedover bakkene med skjønne lillebror og DEN VOGNA!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:06   #3
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Grattis med nydelig vogn! Den likte jeg godt. Jeg skjønner tanken din om å ha han vendt mot deg, men det er ikke så lange stunden igjen før det uansett ville være bedre å sitte vendt ut mot verden. Så lenge han sovner lett i den og sover godt er jo det det viktigste. Og så er den vel god å trille kan jeg tenke meg

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:06   #4
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med ny flott vogn. Fantastisk vogn

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:07   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Forresten, så burde jo vi sprade sammen snart... med våre OTHer .

Gammel 08-08-07, 23:10   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var bare lekker:misunnelig:, og trillekomfort er også viktig!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:10   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var skikkelig "fresh"! Grattis med ny vogn!

Gammel 08-08-07, 23:11   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Lekker vogn! Gratulerer til mamman og til lillebror.

Skjønner godt tankene dine med sitteretning, men med så mange mennesker som svermer for disse vognene, så kan umulig alle ta feil. Og viktigst av alt er jo at Lillebror stortrives og sover godt.

Gammel 08-08-07, 23:15   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Grattis med nydelig vogn! Den likte jeg godt. Jeg skjønner tanken din om å ha han vendt mot deg, men det er ikke så lange stunden igjen før det uansett ville være bedre å sitte vendt ut mot verden. Så lenge han sovner lett i den og sover godt er jo det det viktigste. Og så er den vel god å trille kan jeg tenke meg

Tusen takk for støtte på avgjørelsen. Ja, den er veldig god å trille.

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Forresten, så burde jo vi sprade sammen snart... med våre OTHer .

Ja, ikke sant? Kommer du hit eller jeg dit?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Den var bare lekker:misunnelig:, og trillekomfort er også viktig!

Ja, det var jo det som var det avgjørende. At den var så lekker var jo bare en kjempebonus.

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Skjønner godt tankene dine med sitteretning, men med så mange mennesker som svermer for disse vognene, så kan umulig alle ta feil. Og viktigst av alt er jo at Lillebror stortrives og sover godt.

Ja, det var det selgeren sa også. Han hadde solgt vogner i hundre år, og ingen noen gang hadde han fått så masse gode tilbakemeldinger og lovprisninger på.

Sist redigert av DM : 08-08-07 kl 23:15. Årsak: Dobbelpostet
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:15   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja, ikke sant? Kommer du hit eller jeg dit?

Hihi... jeg har brukt opp all ferien og vel så det, så det blir nok vanskelig for meg å reise noe sted.

Gammel 08-08-07, 23:16   #11
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

(Men jeg må enda jobbe litt med magefølelsen som sier at jeg vil ha en vogn som er vendt mot meg, men til vår bruk så var denne den beste, og ungen var fornøyd og sover godt og bra i den, så da er vel alt bra ikke sant ...?)

Jeg må bare opplyse om at poden ikke bare er fornøyd, han er storfornøyd! Han nynner og lager billyder, det er så festlig at det som regel tar lang tid å sovne når han trenger det. Også har han pappan der, opp gjennom luken i taket.

En helt genial vogn å kjøre!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:16   #12
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grattis med ny vogn. Skikkelig kult trekk.

Men jeg synes nå fortsatt at en så liten baby skal få lov å se på mamma (eller hvem det nå er som triller) en god stund til.

Gammel 08-08-07, 23:21   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Men jeg synes nå fortsatt at en så liten baby skal få lov å se på mamma (eller hvem det nå er som triller) en god stund til.

Hysjda. Han har jo luken. Og det kommer jo an på ungen. Og det kommer an på hvordan og hvor mye en bruker vognen og hvor en bruker den. Hos oss vil vognen stort sett den første tiden nå bli brukt til å vugge ham i søvn, eller trille sovetur langs rolige landeveier. *prøver å puste med magen og ikke ta diskusjonen om å kjøpe en spirit s3 også en gang til*

Gammel 08-08-07, 23:26   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med stilig vogn!

Jeg har svelget den samme kamelen som deg ... Følte at med tvillingvogn har jeg ikke så mye valg, de som har sittedel vendt mot meg blir rett og slett for store, tunge og upraktiske til mitt bruk. Så her blir det også OTH (har kjøpt brukt jeg da, så jeg endte opp med kjedelig svart ... men det gøye med disse er jo at man kan kjøpe nye trekk når man blir lei )

Trøster meg med at de ser hverandre da ... også får jeg kompensere for min dårlige samvittighet med å bære dem mye inntil meg. Har bæretøy i hauger, og det er god plass til å slenge et sjal eller en MT eller to under vogna.

Gammel 08-08-07, 23:33   #15
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Den var virkelig flott!

Vogner med sittedelen vendt kun forover er som regel de fineste, synes jeg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:37   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Samme selger som lurte oss sikkert
Vi kjøpte når lille-mandarin var 11 mnd. Har ikke angret siden.
Men hadde de samme kvalene som deg, men det gikk bra med den sittingen fremover.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:44   #17
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hysjda. Han har jo luken.

Luken ja, som må være stengt når solen skinner og som lillebror bare ser deg i når du bøyer deg over den. Ikke når han har lyst.

Gammel 08-08-07, 23:46   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Luken ja, som må være stengt når solen skinner og som lillebror bare ser deg i når du bøyer deg over den. Ikke når han har lyst.

*hulke*

Gammel 08-08-07, 23:47   #19
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Very nice trekk!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:51   #20
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har akkurat solgt vår oth, og den kunne han sove i fortsatt... han er en LANG fireåring. Så denne vogna har dere så lenge dere trenger vogn. Den er fantastisk god å trille, så dere vil garantert ikke angre!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.