|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Ser ut som dette her er sko som mannen kan ha god nytte av med den vonde ryggen sin.
![]() |
#22 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Nå har jeg vært og prøvd dem. Det er nok noe for ryggen og bekkenet mitt. Men fysj, så dyre de er.
![]() |
#23 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Masai-sko - noen med erfaring?
De er veldig bra for oss med plattfot. Jeg har alltid slitt med en fryktelig smerte i føttene når jeg har stått/gått. Smertene har kommet etter bare kort tid. Selv da jeg var slank var disse smertene der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Ikke som jeg fant iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ekvilist
|
Slik jeg har forstått det er det knakende god trening å stå i dem også. Ja - krevende - men det er fordi man bruker muskulaturen for å holde seg i ro. Det blir litt likt balansebrettene.
Jeg sjekket litt rundt på nettet for en stund siden, men prisene er dessverre ganske like når man inkluderer porto og mva. Det lønner seg ikke. Ligger en del ute på ebay, mulig det er kroner å spare der. Litt viktig å prøve dem ut først, jeg har prøvd litt forskjellige par. Noen er vonde på føttene, andre knallgode. Selv om jeg prøver samme størrelse.
![]() |
#26 |
|
Jeg har ikke hørt noe om dette, men hele prinsippet blir som å gå på hardpakket, våt sand. Hvis man har problemer med å gå på det, vil man også ha problemer med å gå med mbtsko.
![]() |
#27 |
superbruker
|
![]() Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Jeg er veldig glad i mine sandaler. Sambis har slitet ut flere sko
![]() |
#30 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Jeg synes ikke skoene er det minste pene/tøffe, men siden jeg sliter med ryggproblemer, så burde jeg kanskje gi beng i skoenes utseende... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Eg har jo nokon for salg i strl. 37
![]() |
#32 |
Live and let live
|
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Jeg har sjekket pris både i Norge, Sverige og USA. Prisene er rimelig like egentlig. Om noe så er de en hundrelapp eller to billigere i Norge.
![]() |
#35 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Tja. Kanskje du har rett. Men jeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å bruke dem bestandig, selv om de er gode. Jeg er altfor forfengelig til det.
![]() |
#36 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Jeg står ofte og assisterer på jobb, og er nødt til å stå i ro. Nytter lite å stå og svaie når man skal holde en nål som er inni en pasient. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
Det er en teknikk å svaie i bena men ikke i overkroppen, men det går ann. Knærne er ganske godt bøyelige!
![]() |
#38 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Jeg har de hvite og ¨grå joggisene. Ingen tilvenning trengtes. Gode sko. Bruker dem kun om jeg har lange vide bukser da, for de er jo ikke akkurat nette. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|