|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#861 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har akkurat lest siste side av Menn som hater kvinner av Stieg Larsson, som jeg lånte med meg fra Pamina forrige uke, og er helt fortvila fordi jeg ikke har oppfølgeren. Har bestilt den fra haugenbok.no nå i kveld, så den er vel her tirsdag. :utålmodig: Imens tenkte jeg å begynne på Me and Mr Darcy av Alexandra Potter, som ble innkjøpt bare pga tittelen
|
|
#863 |
|
intro
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er ferdig med Håkan Nessers Menneske uten hund, som var virkelig bra. Har startet på Karin Fossums siste, Den som elsker noe annet.
|
|
|
#864 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå er jeg over på "Lost in a good book" fortsatt Jasper Fforde.
|
|
#865 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?- "Teacher Man", Frank McCourt.
|
|
#866 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Leser ferdig James Lee Burke ikveld: Smertens vei. - veldig spennende og bra skrevet, måtte le da jeg plutselig leste: "Det var da jeg dælja til ham med fuglebadet". Måtte lese setningen om igjen.
|
|
#867 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har nettopp begynt på Sylvia Plaths The Bell Jar. Jeg leste den på ungdomsskolen, men foreløbig kjenner jeg ikke igjen noe av det jeg har lest, så det er nok greit med en repetisjon.
|
|
#868 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Sist jeg var innom her, holdt jeg på med HP7 for andre gang, tror jeg? Siden det har jeg vært en uke alene i Canada og glefset i meg følgende:
|
|
#869 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
|
|
#870 |
|
kamerat
|
Vel, jeg trodde det kanskje var noe mer komplisert enn det var, og måtte derfor sjekke. Morsomt å treffe den unge Vetinari. Og den unge Vimes. Osv., osv. Tidsreising er fine greier. (Ikke spoil noe som kommer etter side 200, nå da. Fillern, jeg har glemt boka hjemme, så jeg får ikke lest på banen hjem i dag.
|
|
#871 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå har jeg "Ligge i grønne enger", vet ikke om jeg skal lese den nå, eller vente til etter fødsel. Tror den kommer til å bli lest ut ganske raskt, så jeg må jeg finne noe litt mer spennende jeg kan lese fremover.
|
|
#872 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Da har bøkene fra Bokkilden ankommet: Frp-koden og Drageløperen. Hvem skal jeg velge først??
|
|
#874 |
|
intro
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Da er jeg ferdig med Karin Fossums siste. Har bestilt Håkan Nessers nyeste nå, og fikk beskjed om at den var sendt fra bokhandelen i dag.
|
|
|
#875 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Drammen
![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har akkurat kommet i gang med berlinerpoplene. Tenkt på å lese den lenge etter anbefalinger fra alle kanter. Godt fornøyd etter de første 100 sider... Og det er gøy å vite at det er flere i vente når jeg er ferdig med den! |
|
|
|
|
#876 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Frp-koden! Den kan gi noen wakeup-calls nå rett før valget!
|
|
#877 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg fortsetter vider på Jasper Fforde-bølgen. Nå leser jeg "The well of lost plots".
|
|
#878 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser Tusen strålende soler. Skulle egentlig lese Drageløperen, men den var ikke ledig. Tar den etter denne. |
|
|
|
|
#879 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå prøver jeg meg på To Kill a Mockinbgird av Lee Harper jeg
|
|
#880 |
|
flisespikker
|
De er herlige, så morsomt at du også liker dem.
Den er kjempebra.
![]() |
|
|