|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvor skal du være (overnatting) i påsken? Multippel om man gjør flere ting. | |||
| Hjemme |
|
167 | 81,86% |
| Hytten |
|
55 | 26,96% |
| Besøk hos familie/venner |
|
7 | 3,43% |
| Hotell |
|
1 | 0,49% |
| Annet |
|
1 | 0,49% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor skal du være i påsken?Jeg har husmorferie på hytta nå, handla før jeg dro opp og skal være her, mutt putters alene noen dager før jeg drar hjem for å vasse i sure tenåringer (neida, joda, neida).
|
|
|
#104 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal du være i påsken?Herlighet. I den lille bygda til svigers er det nå skikkelig kaos med over 20 personer smittet. I små bygder sprer virus seg like fort som rykter ser det ut til. I alle fall bygder som ikke har hatt smitte hittil i pandemien, og derfor lever omtrent som normalt. Smittet person har vært med skolebussen, så niese er nå i karantene, og resten av familien i ventekarantene. Kjenner det er heeeelt greit at mannen og ungene ikke dro dit på påskeferie som planlagt.
|
|
|
#107 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi reiste på hytten i dag. Merkbart færre folk i hyttefeltet, men værmeldingen er sånn passe og påsken er jo egentlig ikke begynt enda, så det kan jo dukke opp flere etterhvert.
|
|
|
#108 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemmeferie. Vi hadde planlagt sunnmørsferie - hjem til mine foreldre. Det gikk selvfølgelig men dessverre ut. Slik som også vinterferien gjorde. Vi satser derfor sterkt på sommerferien.
|
|
|
#109 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor skal du være i påsken?
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvor skal du være i påsken?Blir vel hjemme i år også. Vi har et sted i Sverige vi pleier å reise til, men det utgår. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi blir i sommerhuset vårt sammen med barna. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
Sv: Hvor skal du være i påsken?
Det tviler jeg ikke på! Var underbevisstheten min som ville ha en fest, tror jeg
|
|
|
|
#114 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi skulle egentlig på hytta, men har ombestemt oss og blir hjemme. Jeg starter i ny jobb rett etter påske og har ikke mulighet til hjemmekontor der, og vet ikke hvordan det blir med eventuell lønn i karantene når man starter ny jobb, så vi holder oss hjemme så vi ikke smeller på en "alle som har vært i Arendal må i karantene".
|
|
|
#115 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemmepåske, som alltid. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemme. Her er det fremdeles strenge smittevernsregler, så alt av besøk utgår. Får løpe litt med hunden, gå på tur, strikke, lage mat og lytte til lydbok. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvor skal du være i påsken?Jeg tok feil. Det ble plutselig hyttetur, og det blir kanskje en til (samme hytte) i helgen. Men det blir i så fall for å få vært sammen med barna.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 29-03-21 kl 22:36. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemme. Hadde planer om fjellet, men kommer fra ett område med høy smitte og droppet det. Veldig greit siden vi på lørdag fikk beskjed om at lærer til eldste har korona og vi havnet i karantene alle mann.
|
![]() |
|
|