|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hvor skal du være (overnatting) i påsken? Multippel om man gjør flere ting. | |||
Hjemme |
![]() ![]() ![]() ![]() |
167 | 81,86% |
Hytten |
55 | 26,96% |
Besøk hos familie/venner |
7 | 3,43% |
Hotell |
1 | 0,49% |
Annet |
1 | 0,49% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Jeg får fri fra strålebehandling i påsken, skal kun være hjemme. Gleder meg veldig til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi skal være hjemme, men må på en natts overnatting hos foreldrene mine. (Jeg regner nesten ikke det som å reise bort på besøk, de bor bare en halvtime unna.)
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi har vunnet i hyttelotteriet på jobb og drar til et alpinanlegg, bare vi fire i kjernefamilien.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi kombinerer nok hjemme med en liten tur for å åpne sommerhuset. Da blir det nok en overnatting der. Kun mannen og hundene og jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemme. Muligens dagstur til hytta, kommer an på om familien fra Østlandet ikke er der.
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Heh. Hjemme.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 25-03-21 kl 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemme.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemme.
![]() |
#15 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Jeg skal være hjemme. I fjor hadde kjæresten og jeg billetter til London i påsken, og da vi avbestilte de rett etter 12. mars, tenkte vi at vi fikk ta turen denne påsken i stedet. Det ble ikke akkurat sånn.
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Vi reiser på hytta til foreldrene mine. De reiser hjem når vi kommer opp.
![]() |
#17 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Hjemme. Skulle på leirskolepåske, vi valgte å melde oss av, men de avlyste fra sin side etter siste runde nedstengning nasjonalt. Det blir skiturer, fotturer, bålpanne på terrassen, god mat og vin.
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?Planen var å besøke familie, men det ble avlyst etter de siste innstrammingene. Nå blir vi hjemme. Regner med vi kommer til å ta noen utflukter her omkring, avhengig av vær og føre. Noen skiturer på fjellet, rusletur i byen og langs sjøen, bål i skogen eller i fjæra, grilling og påskeeggjakt i hagen ... Skal vel alltids finne på noe. I påska i fjor var vi i isolasjon og kunne ikke gå ut i det hele tatt. I år slipper vi heldigvis å være inne absolutt hele tida.
![]() |
#20 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor skal du være i påsken?
Egentlig jeg også, men gir slakk for bergensere og svensker. :raus:
![]() |
|
|