|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#781 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Märtha Louise og media
Laken, altså. Sist redigert av Kaija : 01-09-24 kl 15:08. |
|
|
|
|
|
#782 |
|
heimføing
|
Sv: Märtha Louise og mediaAltså, jeg hadde på tv igår mens jeg holdt på med mitt. Litt underholdende å høre kommentarene fra gjester etter vielsen. En artist/gjest ble spurt om hvordan det hadde vært da ho spilte en av kveldene før: "Dritfett, ass. Crowden var helt med". :kulturkollisjon: |
|
|
|
|
|
#783 |
|
Drømmer
|
Sv: Märtha Louise og mediaJeg synes det er pinlig at hun solgte egne klær på festen. |
|
|
|
|
|
#784 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha Louise og mediaEr det er klesmerke jeg aldri skal ha er det det.
|
|
|
#785 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#787 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Visstnok stand ved siden av gavebordet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#790 |
|
Glamorøs
|
Sv: Märtha Louise og mediaJeg syns hele greia er så trashy og pinlig. Ikke at de gifter seg; deg syns jeg er hyggelig, men gjennomførelsen. Det blir så synlig at dette er charterfeber-segmentet, liksom.
|
|
|
#791 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Helt enig! Hyggelig at de gifter seg, men trashy og puteflaut hvordan de har gjort det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#792 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Märtha Louise og mediaJeg tror jo helt seriøst det hadde blitt mindre styr, med åpen pressedekning.
|
|
|
#793 |
|
Fola Blakken
|
Ja, jeg unner henne lykke og glede og å ha et gøy bryllup, men det gjennomkomersielle preget?
|
|
|
|
#794 |
|
Fola Blakken
|
Garantert.
|
|
|
|
#795 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Märtha Louise og mediaSånn ellers så var det sikkert artig å være gjest, men jeg synes selv det var mer stil og klasse over mitt eget bryllup. Men jeg har aldri likt plasttelt, ørten voksne brudepiker osv. Hadde også håpet på kulere brudekjole enn noe som enhver 25-åring kunne hatt på seg. Lakenepisoden er latterlig, også turen de hadde for å «say hi to the people», med direksjoner av hvor pressen kunne gå og stå, samt Dureks luftkyss til mengden. Salg av klær tar kaka, det neste blir at hun jobber for Mary Kay og selger sminke også?
|
|
|
#796 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Oslo skinlab, kanskje?
|
|
|
|
|
#797 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Märtha Louise og mediaJeg har jevnt og trutt i helgen fått opp reels på Facebook hvor M og D danser på en av festene. Jeg bare scroller de fort bort. Så noen som ikke er Hello eller Netflix har lagt ut.
|
|
|
#799 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Märtha Louise og mediaFy flate. Ble det det altså, solgt H-klær. Uff, så flaut. Håper de to har det fint og at det varer..
|
|
|
|
#800 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Garantert. Men mye (!!!) mindre penger til ML og DV.
|
![]() |
|
|