Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-24, 14:44   #781
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Så pinlig med laken for å skjule bruden på vei inn til og snakking til pressen for å gi mat til Netflix-dokumentaren.

Laken, altså. Jaja, jeg har ikke sett bruden, verken med eller uten laken. Skal ikke si saken ikke interesserer meg i det hele tatt, siden jeg gadd å lese i tråden her. Men mer enn det fikk jeg ikke med meg av bøtteballetten. Får håpe nyhetene får plass til nyttigere saker framover nå da.

Sist redigert av Kaija : 01-09-24 kl 15:08.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 14:50   #782
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg hadde på tv igår mens jeg holdt på med mitt. Litt underholdende å høre kommentarene fra gjester etter vielsen. En artist/gjest ble spurt om hvordan det hadde vært da ho spilte en av kveldene før: "Dritfett, ass. Crowden var helt med". :kulturkollisjon:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 15:37   #783
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er pinlig at hun solgte egne klær på festen.

Midt blant festkledte gjester hadde prinsessen et eget, eksklusivt bryllupsutsalg av klesmerket Hést! Prinsessen - som selv eier en stor andel av suksessbedriften - hadde for anledningen flyttet en butikk ned til resepsjonsområdet der gjestene minglet.

Like ved brudeparets gavebord var det mulig for bryllupsgjestene å kjøpe siste kolleksjon av merket.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 15:38   #784
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Er det er klesmerke jeg aldri skal ha er det det.

Gammel 01-09-24, 15:54   #785
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Er det er klesmerke jeg aldri skal ha er det det.

Helt enig. Jeg kommer aldri til å ofre ei krone til Märtha. Og å selge sine egne produkter i bryllupet sitt? Ble det SÅ dyrt at hun måtte selge produkter for å finansiere det?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 16:26   #786
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble klærne solgt på festen?

Gammel 01-09-24, 16:28   #787
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ble klærne solgt på festen?

Jepp. Visstnok stand ved siden av gavebordet.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 16:31   #788
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri likt de uformelige Hest-genserne, men smaken er jo som baken…

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 16:32   #789
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en glitrende idé! Tjene inn litt penger. (Jeg blir fortsatt overrasket over disse sprellene, tydeligvis).

Gammel 01-09-24, 16:32   #790
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns hele greia er så trashy og pinlig. Ikke at de gifter seg; deg syns jeg er hyggelig, men gjennomførelsen. Det blir så synlig at dette er charterfeber-segmentet, liksom.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 16:36   #791
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns hele greia er så trashy og pinlig. Ikke at de gifter seg; deg syns jeg er hyggelig, men gjennomførelsen. Det blir så synlig at dette er charterfeber-segmentet, liksom.

Helt enig! Hyggelig at de gifter seg, men trashy og puteflaut hvordan de har gjort det.

Jeg synes veldig synd på kongen og dronningen, det er ganske tydelig at kongehuset er tatt fullstendig på sengen av den totale ignoreringen av avtalen som er gjort.
Jeg lurer på hvor lenge de har visst at rettighetene til bryllupet var solgt?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 01-09-24, 16:39   #792
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror jo helt seriøst det hadde blitt mindre styr, med åpen pressedekning.

Gammel 01-09-24, 16:40   #793
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg er enig i at de der lakenene var litt pinlige, men det er herlig å se hvor lykkelig Märtha er. Jeg unner henne virkelig alt godt.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg unner henne lykke og glede og å ha et gøy bryllup, men det gjennomkomersielle preget?

Gammel 01-09-24, 16:41   #794
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Garantert.

Gammel 01-09-24, 16:48   #795
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn ellers så var det sikkert artig å være gjest, men jeg synes selv det var mer stil og klasse over mitt eget bryllup. Men jeg har aldri likt plasttelt, ørten voksne brudepiker osv. Hadde også håpet på kulere brudekjole enn noe som enhver 25-åring kunne hatt på seg. Lakenepisoden er latterlig, også turen de hadde for å «say hi to the people», med direksjoner av hvor pressen kunne gå og stå, samt Dureks luftkyss til mengden. Salg av klær tar kaka, det neste blir at hun jobber for Mary Kay og selger sminke også?

Gammel 01-09-24, 16:49   #796
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Sånn ellers så var det sikkert artig å være gjest, men jeg synes selv det var mer stil og klasse over mitt eget bryllup. Men jeg har aldri likt plasttelt, ørten voksne brudepiker osv. Hadde også håpet på kulere brudekjole enn noe som enhver 25-åring kunne hatt på seg. Lakenepisoden er latterlig, også turen de hadde for å «say hi to the people», med direksjoner av hvor pressen kunne gå og stå, samt Dureks luftkyss til mengden. Salg av klær tar kaka, det neste blir at hun jobber for Mary Kay og selger sminke også?

Oslo skinlab, kanskje?

Gammel 01-09-24, 17:10   #797
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har jevnt og trutt i helgen fått opp reels på Facebook hvor M og D danser på en av festene. Jeg bare scroller de fort bort. Så noen som ikke er Hello eller Netflix har lagt ut.

Er ikke bare her det reageres:
https://www.nettavisen.no/kjendis/pr...s/5-95-1995542

Gammel 01-09-24, 17:14   #798
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jepp. Visstnok stand ved siden av gavebordet.

De skulle solgt medaljonger også

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 17:45   #799
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fy flate. Ble det det altså, solgt H-klær. Uff, så flaut. Håper de to har det fint og at det varer..

Gammel 01-09-24, 18:03   #800
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Garantert. Men mye (!!!) mindre penger til ML og DV.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.