|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Peppy!
|
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025
Det fremstår jo nærmest som kannibalisering på borgerlig side at Sylvi Listhaug er ute etter statsministerposisjonen. Det dytter jo alle lillavelgerne over til Støre. Først fikk Jonas Sindre. Så fikk han Jens. Og jaggu også Sylvi. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo selve definisjonen av sjelsalg, sjelden at det er en billig affære. Skuffelsen ligger vel i at sjeler ikke burde være til salgs og at det føltes som et løftebrudd. Jeg tror ettertiden har vist at det ikke var verdt det, og at Venstre kunne vært et annet sted nå hvis det ikke var for leflingen med Frp.
Jeg tror det blir vanskelig for Ine Eriksen Søreide å la være, hvis skiftet kommer fort. Asheim har jeg ikke så stor tro på lenger som jeg hadde før, men P. C. Frølich kan være en joker hvis han får litt mer tid på seg.
|
|
|
#83 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Men det ville også vært ganske merkelig hvis Listhaug avviste posisjonen når de er det soleklart største partiet på borgerlig side. Vi stiller oss bak lillesøster, liksom.
|
|
|
#85 |
|
|
Helt enig. Og Guri Melbys uttalelser (jeg har lest dem nå og de er jo både usammenhengende og særs uheldige) gir NULL motivasjon til å vurdere å titte i retning Venstre igjen. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025I år blir det MDG på meg. Fordi miljø er det viktigste og jeg kan virkelig ikke støtte å la FrP få statsministeren.
|
|
|
#88 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg lurer på om jeg er i ferd med å falle ned på samme konklusjon.
|
|
|
|
#90 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025Jeg har stemt. Og det er ganske digg, da slipper jeg involverer meg i noe som helst mer om dette.
|
|
|
#91 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Tvert om! Det er jo nå festen begynner.
|
|
|
#92 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg kjente på dette i går - har ikke tenkt på at Trond Giske sto som førstekandidat. - Hadde bestemt meg for AP, dro ut AP-seddelen og kjente at dette faktisk var «umulig» for meg. - så seddelen ble pent dyttet tilbake og SV fikk min stemme. Jeg lurer veldig på hvordan AP gjør det i Trondheimsområdet.
|
|
|
#93 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025Jeg har jo, som nevnt over, kommet til at Giske kommer inn uansett, så jeg kan prøve å få flere inn med min stemme.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 22-08-25 kl 14:07. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Har tro på forbedring
|
Ja, det er nok et godt poeng. Skulle gått an å stryke folk på listene som gikk før.
|
|
|
#96 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025Jeg har forhåndsstemt i dag tidlig.
|
|
|
#97 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025Nå har jeg lagt inn viktige saker for meg hos KI, og jeg nærmer meg en beslutning. Det er verre enn tidligere år å bestemme seg!
|
|
|
#98 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025Jeg overveier for første gang seriøst å stemme noe annet enn Høyre. Da i hovedsak pga hvordan de håndterer Israel/Gaza konflikten. Men er det noe poeng i å stemme Venstre? Er det noen sjangs for at de vil få nok stemmer til å få noen innflytelse? |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Yes, we can!!
|
Ikke hvis alle tenker sånn.
|
|
|
#100 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025Jeg har stemt i dag, så nå trenger jeg ikke tenke mer på akkurat det.
|
![]() |
|
|