|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ser lyst på livet
|
Campingplasser i NorgeJeg skal på campingtur i Norge, men hvordan finne campingplasser? Hvilke nettsider, apper el.l Jeg ser det er meldt fint vær i Møre og Romsdal, så jeg (vi) tenker en tur dit ... turfølget er ikke helt informert enda. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glad
|
Sv: campingplasser i norgeVi bruker google maps. Har også brukt gode gamle naf veibok. Så fins det noen grupper på fb for de som driver med campingferie. Mye ok å finne i møre og Romsdal.
|
|
|
#3 |
|
snur
|
Sv: Campingplasser i NorgeAnbefaler Bud Camping. Drives av en bekjent som har rustet den opp mye de siste årene. Veldig fin beliggenhet rett ved kyststien som er en 7 km lang tursti som går rundt hele bygda. Flotte turmuligheter. Anbefaler også en tur innom kjelleren gjenbruk midt i sentrum
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Campingplasser i NorgeTelt, bobil, campingvogn, campinghytte?
|
|
|
#7 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Campingplasser i Norge
Eg har sett på avd. Sunnmøre ja. Ulempen er at ungane har tatt sekkane våre, så vi har berre bag-ar, og tenkte ikkje å kjøpe nye sekkar før denne turen. Difor - kort rekkevidde frå bilen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
koko
|
Sv: Campingplasser i Norge
Det er akkurat slik camping eg driv med.
|
|
|
#9 |
|
koko
|
Sv: Campingplasser i NorgeRomedalen i Ørsta er ei skikkeleg perle. Parkere langs vegen og campe ved elva.
|
|
|
#11 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Campingplasser i NorgeNydelig på Ona, du kan sove i telt på stranda der. Det er toalettfasiliteter. Trenger ikke ta med bilen.
|
|
|
#12 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Campingplasser i NorgeNår vi er på bobiltur så bruker vi en app som heter park4night. Funker veldig fint! Vær obs på at en del campingplasser kun har åpent mai-august. Så husk å sjekk om de i det hele tatt er åpne hvis dere velger campingplasser.
|
![]() |
|
|