Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Campingplasser i Norge

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-25, 22:04   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Campingplasser i Norge

Jeg skal på campingtur i Norge, men hvordan finne campingplasser? Hvilke nettsider, apper el.l Jeg ser det er meldt fint vær i Møre og Romsdal, så jeg (vi) tenker en tur dit ... turfølget er ikke helt informert enda.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-25, 00:27   #2
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: campingplasser i norge

Vi bruker google maps. Har også brukt gode gamle naf veibok. Så fins det noen grupper på fb for de som driver med campingferie. Mye ok å finne i møre og Romsdal.

Gammel 04-09-25, 14:41   #3
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Campingplasser i Norge

Anbefaler Bud Camping. Drives av en bekjent som har rustet den opp mye de siste årene. Veldig fin beliggenhet rett ved kyststien som er en 7 km lang tursti som går rundt hele bygda. Flotte turmuligheter. Anbefaler også en tur innom kjelleren gjenbruk midt i sentrum

Gammel 04-09-25, 15:47   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Telt, bobil, campingvogn, campinghytte?

Vi reiser med stort familietelt og har stort sett gitt opp Norge, men ser de med campingvogn og bobil har finfine forhold.

Vi har brukt naf-appen og google. Jeg bruker også google earth og zoomer helt inn på plassen jeg vurderer for å se på¨forholdene.
Jeg er også medlem i en del facebookgrupper for camping, men ser de fleste der reiser med bobil/campingvogn og de bedømmer selvfølgelig plassene basert på sin opplevelse med det. De som reiser med telt bruker ofte relativt små fjelltelt og har dermed ikke samme krav som oss (støm, flat plass på minimum 10 * 4 meter, mulighet til å parkere bil ved siden av teltet).

Gammel 04-09-25, 15:59   #5
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vha google maps har jeg funnet noen.
Vi har fjelltelt.

Gammel 04-09-25, 16:08   #6
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Eg har ei anbefaling eller to til villcamping også hvis dokker tenker dokker til avdeling Sunnmøre av M&R.

Gammel 04-09-25, 16:17   #7
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg har ei anbefaling eller to til villcamping også hvis dokker tenker dokker til avdeling Sunnmøre av M&R.

Eg har sett på avd. Sunnmøre ja. Ulempen er at ungane har tatt sekkane våre, så vi har berre bag-ar, og tenkte ikkje å kjøpe nye sekkar før denne turen. Difor - kort rekkevidde frå bilen.

Gammel 04-09-25, 16:19   #8
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Eg har sett på avd. Sunnmøre ja. Ulempen er at ungane har tatt sekkane våre, så vi har berre bag-ar, og tenkte ikkje å kjøpe nye sekkar før denne turen. Difor - kort rekkevidde frå bilen.

Det er akkurat slik camping eg driv med. Det skal vere mogleg å pakke i IKEA-pose.

Gammel 04-09-25, 16:29   #9
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Romedalen i Ørsta er ei skikkeleg perle. Parkere langs vegen og campe ved elva.

Telt på stranda på Alnes (Godøy) er min absolutte favorittplass. Sove til lyden av hav.

Blimsanden på Vigra er også ein stad mange campar.

På Fagrefjellet i Sykkylven køyrer ein nesten heilt opp, det er 15 minutt å gå frå parkeringa til toppen/"toppen".

Gammel 04-09-25, 16:34   #10
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Vi, eller jeg, vurderer en tur innom Ona fyr.

Gammel 04-09-25, 21:29   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nydelig på Ona, du kan sove i telt på stranda der. Det er toalettfasiliteter. Trenger ikke ta med bilen.

Gammel 06-09-25, 10:34   #12
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Når vi er på bobiltur så bruker vi en app som heter park4night. Funker veldig fint! Vær obs på at en del campingplasser kun har åpent mai-august. Så husk å sjekk om de i det hele tatt er åpne hvis dere velger campingplasser.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.