|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
rakkarpus
|
Sv: Syk hundTakk alle. Det ble en fin morgen og verdig avslutning. Veterinær var planlagt å komme 12. Avtalt i går kveld. X-samboer var her i 12-tiden i går formiddag. Da ble vi enige om at vi var nær grensen. Jeg dro på trening, Mio var alene hjemme. Hilser meg ivrig med ei pute i munnen og "snakking". Men utover kvelden så jeg det hadde eskalert fra formiddagen, Mio var ustø for hvert eneste steg innendørs, og falt i ekle stillinger han ikke kom seg opp av. Klarte ikke å strekke ut forlabben når han skulle reise seg, den var ofte bøyd første stegene. Ustø når han stod stille.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 29-01-26 kl 19:09. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syk hund
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
rakkarpus
|
Takk Erica. Ja, historien deres gjorde inntrykk.
|
|
|
#67 |
|
rakkarpus
|
Åh, så fint å høre -ea!
|
|
|
#68 |
|
trøtt
|
Sv: Syk hundKjære deg, så trist å lese at Mio ikke ble bedre og måtte få slippe. Jeg føler med deg i sorgen, det er så vondt å gi slipp på disse firbente familiemedlemmene. Det var dog godt å lese at dere fikk en så fin siste dag sammen. Stor klem til deg.
|
|
|
#69 |
|
rakkarpus
|
Tusen takk, TM.
|
|
|
#70 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syk hundÅh, medfølelse i sorga! Så vondt å høyre, men så godt at det vart ein god siste dag og ein god avslutning for ein fin venn
|
|
|
|
#71 |
|
rakkarpus
|
Takk, Hondacrv. Sant, 11 år med takknemlighet å se tilbake på.
|
|
|
#72 |
|
rakkarpus
|
Sv: Syk hundJeg var ikke forberedt på sorgen. At det sikkert er det samme eller i nærheten av å miste en person som betyr mye for deg. Før han ble syk tenkte jeg at etter liv med hund ville jeg fokusere på litt mer aktivitet utenfor hjemmet, og at det kunne bli fint å dra ut på aktiviteter der man ikke trenger å tenke på at man bør komme seg fortest mulig hjem, så hunden ikke trenger å være hjemme alene så mye.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : I dag kl 11:49. |
|
|
|
![]() |
|
|