|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Longevity, biohacking, HRV ...Drar opp denne. Jeg er der nå. Har skaffet Garmin klokke, blitt opptatt av god søvn, veksling mellom varmt og kaldt mm. Trene har jeg gjort lenge. Kosthold har jeg også lenge vært opptatt av, men nå er jeg tilbake på god gjennomføring. Har i flere år tatt badstu kombinert med isbading, men nå avslutter jeg den daglige morgendusjen med kaldt vann i nakken.
|
|
|
#22 |
|
nju nja njo
|
Sv: Longevity, biohacking, HRV ...Absolutt, jeg er med. Kosthold og trening har jeg holdt på med i mange år, jeg er på sjette sesongen med isbading, tester rødlys og jording, og har hatt Garminklokke med hrv i et par år nå. Jeg nattefaster 12-16 timer mellom middag og frokost og har hatt god effekt av det på søvnkvalitet og hrv. Jeg synes dette er spennende, og hadde et par helseutfordringer som gjorde at jeg måtte ta tak i helsa for et par år siden. Er dog ikke av den typen som henger meg veldig opp i sånt på en måte at det går ut over psyken, og jeg kan også ta meg et par glass vin i godt selskap uten å kjenne på noen dårlig samvittighet for det. I de periodene helsa er verre så gjør jeg det dog ikke fordi det ikke er verdt det.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Longevity, biohacking, HRV ...Nei, jeg har pulsklokke men det er så kjedelig å sette seg inn i hvordan den funker at nå har jeg lagt den bort. |
|
|
|
![]() |
|
|