|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Naken sammen med ungene?Skilpadda gjør det igjen. Sier det jeg tenker. |
|
|
|
#42 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg har vel ikke noe overveldene behov for å sprade rundt i huset naken med en 14 årig gutt i hus. Jeg synes ikke noe om å vise meg naken for han lenger, og han synes vel i grunn at å se sin mor i evas drakt er heller små ekkelt. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jo flere jo bedre...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Vi sprader ikke rundt nakne, men dekker oss ikke til for å gå på badet, for å gå fra senga og tilskapet for å finne klær osv. Det betyr at mine barn på 11, 8 og de to på 2,5 ser oss ganske ofte nakne. Dog velger jeg å ta på meg truse hvis jeg har en unge i senga, men det er mest fordi jeg ikke liker å få ei tå i rumpa mens jeg sover.... |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Fortynnet
|
Sv: Naken sammen med ungene?Foreløpig føles det helt naturlig at femåringen ser meg naken, men jeg går ikke naken foran tenåringsguttene mine. Så ett eller annet sted imellom fem og tretten... |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Naken sammen med ungene?Hos oss er kropp helt naturlig... og sånn vil jeg at det skal være. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bare sær
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg låser døren når jeg er på badet, men det har mer å gjøre med at jeg liker det symbolske i å ha litt tid der jeg garantert er for meg selv.
|
|
|
#47 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Naken sammen med ungene?
Minsten spurte også om dette og det bare datt ut av meg at jeg tisset med en gammel pelslue |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?I forbindelse med morgen- og kveldsstell, og type fellesdusjer i svømmehall osv. så har jeg et avslappet forhold til at barna ser oss nakne. Men jeg liker ikke å sove naken med barna i senga - sover uansett alltid med truse og evt overdel (til og med pysj når det er kaldt!).
|
|
|
#50 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg sprader ikke så mye naken rundt, men går til og fra soverom og bad, og dekker meg ikke til for ungene. Niåringen eier ikke bluferdighet i forhold til oss foreldre, men det kommer vel på et eller annet tidspunkt.
|
|
|
|
#51 |
|
<*(((<
|
Sv: Naken sammen med ungene?Hm, hittil har jeg vært mest bekymret for naboene når det gjelder nakenspradingen. Ikke alltid man husker at persiennene ikke er lukket, gitt. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Originala
|
Sv: Naken sammen med ungene?Ja, vi er nakne sammen med barna. Ja, Knerten er jo bare knappe fire uker, så det skulle vel bare mangle. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Har tro på forbedring
|
|
|
|
#54 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg spradet mere naken rundt før, nå har jeg gjerne trusa på.
|
|
|
#55 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Vanskelig å svare hva jeg kommer til å gjøre her, aj er jo kun 8 mnd enda, så har ikke noen erfaring. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Naken sammen med ungene?Vi bryr oss ikke om at ungene ser oss nakne (eldste er 5 år). Vet ikke hvordan det blir fremover, jeg har aldri tenkt spesielt over dette. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pelslue?? |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Stiv
|
Sv: Naken sammen med ungene?Foreløpig går det greit å være naken sammen med treåringen. Han er innimellom litt nysjerrig (hvordan tisser du, mamma? Hvorfor det? Hvorfor det? Hvorfor?), men som regel bryr han seg ikke om at jeg er naken. Regner med at det endrer seg - jeg har ikke noe behov for å vise fram kroppen min for tenåringssønnene mine
|
|
|
|
#59 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Naken sammen med ungene?Iben kommenterer allerede; din rumpe er stor, mamma. Min rumpe er liten og fin den!
|
![]() |
|
|