|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Oppvaskmaskinen stod på om natten eller på dagtig når jeg hadde det. Uavhengig av om jeg er hjemme eller ikke. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Her lades mobilen stort sett på natta. Vaskemaskinen setter jeg gjerne på i det jeg skal legge meg, eller når jeg skal en tur ut. (Og ja, det har resultert i oversvømmelse. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Nei, jeg er ikke hysterisk redd og har vel ofte en tankegang om at det som oftest går helt fint, det meste.
|
|
|
#24 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Maskiner pleier vel ikke gå om natta her, men jeg må innrømme at både vaskemaskin, oppvaskmaskin eller tørketrommel har gått selv om vi ikke har vært hjemme.
|
|
|
#25 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Jeg setter på både vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin om kvelden før jeg legger meg. Ikke alle på en gang da, men dog! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?
Som jeg skulle sagt det selv
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Tørketrommelen går often om natten. Stikkontakter plugges ikke ut, og flatskjermen står på standby. Mobilen lades vanligvis om natta. |
|
|
|
#29 |
|
Ferdig!
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går aldri om natten eller når ingen av oss er hjemme. TV skrus helt av. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Huff jeg er skikkelig dårlig på det der. ALT står plugget i her, både brødristeren, mikroen, TV'en, xbox, dvd-spiller, playstation, ovn, ja alt, hele døgnet. Dessuten kjører jeg veldig ofte både oppvaskmaskin (setter den faktisk på hver eneste kveld rett før jeg legger meg), vaskemaskin og tørketrommel på nettene. Nå er alt det elektriske skiftet ut her da, jeg hadde aldri gjort det i det gamle huset vi bodde i før.
|
|
|
#31 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Her står stikkontaktene i, men det er kun pcen som er påslått om natta. Vi har hatt branntilløp i både tørketrommel og pc-skjerm, så jeg tar ingen sjanser. Det er bedre å være våken og tilstede hvis noe skulle skje.
|
|
|
|
#32 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Her går vaskemaskin, oppvaksmaskin, og tørketromlen til alle døgnets tider. Småelekstriske ting som vannkoker og kaffetrakter osv. er aldri i kontakt når de ikke er i bruk. Slår alltid av fjernvarmer på TV, stereo,tørketrommel. Mobilen lader jeg på dagtid. Kan godt hende mannen min lader på kvelden, det har jeg aldri tenkt på faktisk.
|
|
|
#33 |
|
Hertuginne
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Mobilen min står aldri på lading om natta, men det er fordi den lader så raskt at jeg alltid rekker å få ladet den nok mens jeg gjør meg klar for senga. Tørketrommelen står aldri på på natta, for den står i rommet rett under soverommene, og jeg klarer ikke sove i det "bråket". Vaskemaskinen kan forhåndprogrammeres, og står derfor på om natta, men den starter ikke før på morgenkvisten slik at klærne kan henges opp før vi går på jobb.
|
|
|
#34 |
|
heimføing
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Kjører oppvaskmaskin om natta, evt med forsinket start. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Opp og ned
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Hender oppvaskmaskinen ikke er helt ferdig når jeg legger meg, eller vaskemaskinen, men da er det kun snakk om minutter igjen.
|
|
|
#36 |
|
grand multipara
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Jeg er på kanten til hysterisk for brann etter å opplevd at det begynte å brenne i vaskemaskina. Derfor legger jeg meg aldri før oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel er ferdig.
|
|
|
#37 |
|
grand multipara
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Ja også napper jeg alltid ut kontakten til kaffetrakter og vannkoker før jeg legger meg!
|
|
|
#38 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Vår splitter nye flatskjerm kan ikke skrues helt av! Den står altså på standby hele tiden, evt må vi trekke ut kontakten. Mannen min sier at den skal være sånn, og at den ER helt av, men den står da og lyser? Er dette normalt? Det er ingen av-knapp på den. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?
Sånn er Wii'en også.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc. gå på natten?Er en synder her, ja... |
|
![]() |
|