|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lar dere vaskemaskin etc. gå på natten?http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=166689
|
|
|
#2 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Alt står plugget inn, men ingenting er på.
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Jeg er ganske streng på at kontakten til Tv/stereo/DVD++ trekkes ut/skrues av før vi legger oss. Når det gjelder tørketrommel og oppvaskmaskin hender det titt og ofte at de står på om natten. Døgnet har ikke nok våkne timer til å få unna alt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Nei. Har aldri sånt på om vi ikke er hjemme heller.
|
|
|
#5 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Jeg er flink til å trekke ut kontakter på kaffetrakter, vannkoker osv. Lar aldri elektriske duppeditter stå på når jeg er ute av huset. Vaskemaskin og oppvaskmaskin går derimot ofte om natten. Det er jo da jeg har tid ...
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Nei, jeg har ikke på ladere, tørketrommel, vaskemaskin eller oppvaskmaskin om natten eller når vi ikke er hjemme. Det hender jeg går ut en tur mens vaskemaskin eller oppvaskmaskin går, men ikke tørketrommel. Tørketrommel er vel det man minst skal la stå på når man sover. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Oppvaskmaskina går ofte om natta hos oss, og mobilladere også. Kontakter tar jeg aldri ut.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Oppvaskmaskinen går ofte om natten, ja. Vi lader gjerne mobiltelefonene om natten også. Vaskemaskinen går ofte når vi ikke er hjemme, men den står i kjelleren så den har vi strengt tatt ikke kontroll over selv om vi er hjemme.
|
|
|
#9 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Og så må du huske å dra ut kontakten til kjøleskap og frysen |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har ikke tittel
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Nei. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Burde absolutt latt vær, men om jeg ikke vasker tøy og tallerkner på natterstid eller mens jeg er på jobb, da aner jeg ikke når det skulle blitt gjort.
|
|
|
#12 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Oppvaskmaskin og vaskemaskin står ikke på om natten eller når vi ikke er hjemme. Tven skrues ordentlig av før vi legger oss/forlater huset. Lader ikke mobil om natten. Jeg tør ikke å gjøre det fordi laderen blir så varm. Trekker ut kontakten til vannkokeren etter at den er ferdig brukt. Kaffetrakter har vi ikke, men hadde vi hatt ville denne vært koblet fra og. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Natterstid lades ofte mobilen og oppvaskmaskinen har stått på en sjelden gang. Vaskemaskinen kan ikke benyttes natterstid pga støy, men den har stått på på dagtid mens vi var ute.
|
|
|
#14 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?TVen vår står aldri på standby
|
|
|
#15 |
|
Originala
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Jeg synder veldig. Særlig når det gjelder oppvaskmaskin, tørketrommel og mobillader. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lille tyrann
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Jeg slår TV-en helt av. Men lader telefoner og vasker klær og kjører oppvaskmaskin når jeg ikke er hjemme/på natten.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Vaskemaskin/ tørketrommel går aldri om nettene her, nei. Jeg vasker meg heller i hjel på dagtid enn å risikere å dø i brann natterstid forårsaket av disse maskinene. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nysgjerrig
Hvor: Vestfold
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?
Men dere har vel brannvarsel i vaskerommet?
|
|
|
#20 |
|
Come what may...
|
Sv: Lar dere vaskemaskin etc gå på natten?Tven våres har aldri stått på standby når vi går og legger oss. Tror det er en av grunnene til at tvene vi har hjemme blir aldri ødelagt.
|
![]() |
|
|