Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som har bestilt fra Moia.no?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 15:08   #1
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som har bestilt fra Moia.no?

I såfall; hvor lang tid tok det før dere fikk varene?

Jeg fikk bekreftende e-mail på at de skulle sende ut varene for en uke siden, men jeg har ikke mottatt varene enda. Har vært å sjekket at jeg har sendt penger til rett konto. Kanskje det er normalt? Er så vant til bare et par dager levering jeg....

Utålmodig.....

Gammel 28-09-07, 15:12   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?

Kan sikkert ta lang tid. Jeg fikk bekreftelse på sendt ordre fra Laredoute for en uke siden og jeg har ikke sett snurten av den.

Gammel 28-09-07, 15:13   #3
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Kan sikkert ta lang tid. Jeg fikk bekreftelse på sendt ordre fra Laredoute for en uke siden og jeg har ikke sett snurten av den.

Okay. Takk for svar! Da maser jeg ikke på dem helt enda, hihi

Gammel 28-09-07, 16:09   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta og send henne en mail om du har begynt å vente på varene. Jeg har handlet derfra noen ganger, og den ene gangen var det treg levering. Da var årsaken rett og slett at hun ikke hadde fått meldig fra banken om at pengene var kommet inn. Om du sender henne mail, så sjekker hun dette manuelt, så sender hun på dagen omtrent. Jeg har i alle fall fått super service fra det firmaet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 16:24   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var noe greier om at bestillingen går til mailen deres, og så var den havnet i spamfilteret, og når hun oppdaget det etter jeg etterlyste varene mine, så var varene jeg bestillte utsolgt.

Gammel 28-09-07, 17:12   #6
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Laredoute sender ikke med posten, men med tollpost. Min erfaring er at det går lengre tid slik enn med posten.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:01   #7
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri hatt problemer med Moia.no Gikk kjapt og greit!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:46   #8
kiki

kiki sin avatar

Standard

Takk for tilbakemeldinger!

Jeg fikk først en mail om at den ene tingen jeg bestilte var utsolgt, men at jeg kunne få den i en annen størrelse. Jeg svarte på denne mailen og sa at pengene var overført. Fikk da tilbake at da skulle de sende de varene jeg ønsket.

Får maile dem hvis jeg ikke får varene i morgen

Gammel 28-09-07, 19:52   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det glemte jeg å si, jeg fikk tilbud om å kjøpe en annen størrelse, eller en annen farge, men endte opp med å få pengene tilbake.

Gammel 02-03-09, 19:12   #10
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Corbeille er litt kul
Standard

Noen som har bestilt fra moia.no i det siste?

Jeg bestilte to par sko fra moia.no 14 februar.
Bestillingen er bekreftet og betalt, men jeg har ikke sett noe til varene.

Jeg har heller ikke fått svar på mailene jeg har sendt. Og da jeg sendte en purring i dag fikk følgende respons:

"<ruby@moia.no>: host mx3.itl.no[212.33.137.90] said: 452 <ruby@moia.no> Mailbox
size limit exceeded (in reply to RCPT TO command)"

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 00:08   #11
lillemy70
Nesten helt fersk

lillemy70 sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
lillemy70 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fikk du det du bestillte?
Har lyst til å bestille noe derfra.

Gammel 15-03-09, 01:14   #12
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner litt til Moia. Hun er en ærlig og redelig dame, høres rart ut det her.
Ta og ring henne i stedet for å maile, hun har butikkutsalg også, og jobber der på dagene så det skulle ikke være noe problem å få tak i henne.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 10:01   #13
Anneliane
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2007
Anneliane har et hav av muligheter foran seg
Standard

Eg handla hos moia sist i midten av januar. Då gjekk det nokre dagar ekstra med bestillinga på grunn av sjukdom, ho kontakta meg på epost angåande dette. Så vidt eg forstod det er det fleire som jobbar i den fysiske butikken, mens ho dreiv nettbutikken aleine. Kun gode erfaringar herfrå i allefall.

Anneliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 11:19   #14
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy70, her.

Fikk du det du bestillte?
Har lyst til å bestille noe derfra.

Jeg har sendt mange mail, men jeg har aldri fått noe svar.

For omtrent én uke siden fikk jeg ett par sko. Jeg sendte en mail og etterlyste det andre skoparet. Jeg gav også beskjed om at jeg ønsket pengene i retur dersom de ikke hadde fler på lager.

Jeg har ikke fått svar på mailen og ikke fått penger i retur.

Gammel 15-03-09, 11:24   #15
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg kjenner litt til Moia. Hun er en ærlig og redelig dame, høres rart ut det her.
Ta og ring henne i stedet for å maile, hun har butikkutsalg også, og jobber der på dagene så det skulle ikke være noe problem å få tak i henne.

Det er ikke opplyst telefonnummer på siden. Jeg har søkt i gule sider og, men jeg får ingen treff. Jeg har riktignok funnet et par privatnummer. På disse får jeg imidlertid ikke svar.

Og organisasjonsnummeret på siden tilhører selskap hvor næringskode og bransje ikke har noe med salg av barnetøy å gjøre.

På bakgrunn av dette anser jeg butikken som useriøs.

Gammel 15-03-09, 11:59   #16
lillemy70
Nesten helt fersk

lillemy70 sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
lillemy70 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ser at de ikke har tatt inn noen vårnyheter......
Det er vel kanskje et dårlig tegn
Ingen som bor i nærheten som vet om butikken forsatt er åpen ?

Gammel 15-03-09, 12:36   #17
Gri

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Bur i nærheita, men det er minst vel omtrent ein månad sidan eg gjekk forbi butikken. Den var der da iallefall...

Gammel 15-03-09, 14:59   #18
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Bestillte ett par sko der i fra. Fikk ordrebekreftelse og alt. Ventet og ventet på pakken som aldri kom, fikk ikke tak i noe telefonnummer heller for det sto ikke opplyst noe sted. Det gikk 5 uker, så fikk jeg refundert beløpet tilbake, uten noen beskjed om hvorfor? Så jeg ko,mmer nok ikke til å handle der i fra flere gang.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 16:37   #19
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bor i nærheten, men det er en god stund siden jeg var der.
Har handlet mye hos henne og hun virker veldig seriøs, men butikken går nok ikke så bra. Det er lite varer og jeg har aldri møtt på kunder der.
Jeg mener at en veninne av meg har nummeret dit, det er til privat mobil. Jeg kan høre med henne hvis noen vil ha nummeret.
Skal stikke innom der neste gang jeg er i Ski og se hvordan det er, om butikken fortsatt er der.
Det virker jo rimelig useriøst å ikke svare på mail og telefon, ikke bra.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.