|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som har bestilt fra Moia.no?I såfall; hvor lang tid tok det før dere fikk varene?
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Kan sikkert ta lang tid. Jeg fikk bekreftelse på sendt ordre fra Laredoute for en uke siden og jeg har ikke sett snurten av den.
|
|
|
#3 |
|
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?
Okay. Takk for svar!
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Ta og send henne en mail om du har begynt å vente på varene. Jeg har handlet derfra noen ganger, og den ene gangen var det treg levering. Da var årsaken rett og slett at hun ikke hadde fått meldig fra banken om at pengene var kommet inn. Om du sender henne mail, så sjekker hun dette manuelt, så sender hun på dagen omtrent. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Ja, det var noe greier om at bestillingen går til mailen deres, og så var den havnet i spamfilteret, og når hun oppdaget det etter jeg etterlyste varene mine, så var varene jeg bestillte utsolgt.
|
|
|
#6 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Laredoute sender ikke med posten, men med tollpost. Min erfaring er at det går lengre tid slik enn med posten. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Takk for tilbakemeldinger!
|
|
|
|
#9 |
|
Live and let live
|
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Ja, det glemte jeg å si, jeg fikk tilbud om å kjøpe en annen størrelse, eller en annen farge, men endte opp med å få pengene tilbake.
|
|
|
#10 |
|
...med jordbær...
![]() |
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Noen som har bestilt fra moia.no i det siste? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nesten helt fersk
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Fikk du det du bestillte?
|
|
|
|
#12 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Jeg kjenner litt til Moia. Hun er en ærlig og redelig dame, høres rart ut det her. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Eg handla hos moia sist i midten av januar. Då gjekk det nokre dagar ekstra med bestillinga på grunn av sjukdom, ho kontakta meg på epost angåande dette. Så vidt eg forstod det er det fleire som jobbar i den fysiske butikken, mens ho dreiv nettbutikken aleine. Kun gode erfaringar herfrå i allefall. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
...med jordbær...
![]() |
Jeg har sendt mange mail, men jeg har aldri fått noe svar. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
...med jordbær...
![]() |
Det er ikke opplyst telefonnummer på siden. Jeg har søkt i gule sider og, men jeg får ingen treff. Jeg har riktignok funnet et par privatnummer. På disse får jeg imidlertid ikke svar. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nesten helt fersk
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Jeg ser at de ikke har tatt inn noen vårnyheter......
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Bur i nærheita, men det er minst vel omtrent ein månad sidan eg gjekk forbi butikken. Den var der da iallefall...
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Bestillte ett par sko der i fra. Fikk ordrebekreftelse og alt. Ventet og ventet på pakken som aldri kom, fikk ikke tak i noe telefonnummer heller for det sto ikke opplyst noe sted. Det gikk 5 uker, så fikk jeg refundert beløpet tilbake, uten noen beskjed om hvorfor? Så jeg ko,mmer nok ikke til å handle der i fra flere gang. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Noen som har bestilt fra Moia.no?Jeg bor i nærheten, men det er en god stund siden jeg var der. |
|
|
|
![]() |
|
|